Jump to content

Wie is dit toch?


markoes

Recommended Posts

ik denk niet dat dit echte Sonny Forelli is hoor omdat Sonny forelli beetje grijs haar heeft dus hmm denk meer om een niet bestaande personage

Vergeet niet dat artwork altijd afwijkt van het daadwerkelijke personage. Daarnaast heb ik op GTAGames.nl een keer de Vice City kit gedownload, daar stond die artwork ook bij. En die bestandsnaam had ook 'Sonny'. Misschien staat het ook op de Vice City site, dat zal ik nog even bekijken. ;) Maar het is wel Sonny.

Hmm, kan het even niet vinden. Maar hij lijkt erg op Sonny, en het stond ook in die bestandsnaam, dus ik neem aan dat hij het gewoon is ;)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat dit echte Sonny Forelli is hoor omdat Sonny forelli beetje grijs haar heeft dus hmm denk meer om een niet bestaande personage

Vergeet niet dat artwork altijd afwijkt van het daadwerkelijke personage. Daarnaast heb ik op GTAGames.nl een keer de Vice City kit gedownload, daar stond die artwork ook bij. En die bestandsnaam had ook 'Sonny'. Misschien staat het ook op de Vice City site, dat zal ik nog even bekijken. ;) Maar het is wel Sonny.

Hmm, kan het even niet vinden. Maar hij lijkt erg op Sonny, en het stond ook in die bestandsnaam, dus ik neem aan dat hij het gewoon is ;)

Nu zeg je wel dat altijd elke awork ergens van afwijkt wie is DIT DAN

Link to comment
Delen op andere websites

Lang niet elke artwork verwijst naar iemand, deze is er één van. Deze 'Vice City babe' is er volgens mij gewoon in gezet om de sfeer er een beetje in te zetten.

Deze zul je dus niet ingame vinden. In ieder geval niet iemand die je (leert) ken(t)nen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zeg je wel dat altijd elke awork ergens van afwijkt wie is DIT DAN
Niet elk artwork-personage komt ook daadwerkelijk voor in de game en dat is met deze vrouw ook het geval. Ze staat wel achterop het boekje dat je krijgt bijgeleverd bij de game, samen met haar tweelingzus en Ricardo Diaz. Als onderschrift staat er het volgende:

"Cuban crimelord Diaz and
companions known only as 'the twins'
."

Bij elke GTA is er wel een personage afgebeeld op een artwork die uiteindelijk niet in de game te zien is. Zoals hierboven al vermeld: Dit is daar een voorbeeld van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is duidelijk Sonny Forelli. Tommy ziet er heel anders uit hé :puh:

Is dat Sonny Forelli? Ik vind em meer op die nieuwe hoofdpersoon van GTA4 lijken eerlijk gezegd. Sonny Forelli heeft geen baardgroei o.i.d. En als je deze twee hoofden naast elkaar zet, vind ik ook niet dat je echt tot een overeenkomst komt, kijk zelf maar:

Sonny_Forelli.jpg93303620070524screen007gl8.jpg

En als je em vergelijkt met Nico Bellic vind ik ze meer op elkaar lijken

IVProtagonist.jpg

93303620070524screen007gl8.jpg

Als je de overeenkomsten eens bekijkt.

Die artwork en Bellic hebben allebei excact dezelfde haargroei, dezelfde kleren, alleen heeft die van WikiGTA net iets lichter haar.

Sonny Forrelli daarentegen heeft andere kleren aan, terwijl de meeste GTA-personages bijna altijd in dezelfde outfit worden gezien, hij heeft een ander kapsel, en zijn ogen zijn anders.

Dus naar mijn mening is die persoon Niko Bellic, vooral de jas en het kapsel vind ik daar een hele goede reden voor. En als laatste reden, hij staat zelfs bij de screens van GTA4, dus het is gewoon Nico Bellic.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is duidelijk Sonny Forelli. Tommy ziet er heel anders uit hé :puh:

Is dat Sonny Forelli? Ik vind em meer op die nieuwe hoofdpersoon van GTA4 lijken eerlijk gezegd. Sonny Forelli heeft geen baardgroei o.i.d. En als je deze twee hoofden naast elkaar zet, vind ik ook niet dat je echt tot een overeenkomst komt, kijk zelf maar:

*verwijderd*

En als je em vergelijkt met Nico Bellic vind ik ze meer op elkaar lijken

*verwijderd*

Als je de overeenkomsten eens bekijkt.

Die artwork en Bellic hebben allebei excact dezelfde haargroei, dezelfde kleren, alleen heeft die van WikiGTA net iets lichter haar.

Sonny Forrelli daarentegen heeft andere kleren aan, terwijl de meeste GTA-personages bijna altijd in dezelfde outfit worden gezien, hij heeft een ander kapsel, en zijn ogen zijn anders.

Dus naar mijn mening is die persoon Niko Bellic, vooral de jas en het kapsel vind ik daar een hele goede reden voor. En als laatste reden, hij staat zelfs bij de screens van GTA4, dus het is gewoon Nico Bellic.

Nee, dat was gewoon artwork van Sonny Forelli. Niko Bellic staat in zijn signature... En dat heeft hier dus niets mee te maken. ;) Het was overigens al bekend dat op die screen Niko stond, want dit is een officiele screen van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is duidelijk Sonny Forelli. Tommy ziet er heel anders uit hé :puh:

Is dat Sonny Forelli? Ik vind em meer op die nieuwe hoofdpersoon van GTA4 lijken eerlijk gezegd. Sonny Forelli heeft geen baardgroei o.i.d. En als je deze twee hoofden naast elkaar zet, vind ik ook niet dat je echt tot een overeenkomst komt, kijk zelf maar:

*verwijderd*

En als je em vergelijkt met Nico Bellic vind ik ze meer op elkaar lijken

*verwijderd*

Als je de overeenkomsten eens bekijkt.

Die artwork en Bellic hebben allebei excact dezelfde haargroei, dezelfde kleren, alleen heeft die van WikiGTA net iets lichter haar.

Sonny Forrelli daarentegen heeft andere kleren aan, terwijl de meeste GTA-personages bijna altijd in dezelfde outfit worden gezien, hij heeft een ander kapsel, en zijn ogen zijn anders.

Dus naar mijn mening is die persoon Niko Bellic, vooral de jas en het kapsel vind ik daar een hele goede reden voor. En als laatste reden, hij staat zelfs bij de screens van GTA4, dus het is gewoon Nico Bellic.

Nee, dat was gewoon artwork van Sonny Forelli. Niko Bellic staat in zijn signature... En dat heeft hier dus niets mee te maken. ;) Het was overigens al bekend dat op die screen Niko stond, want dit is een officiele screen van GTA IV.

Je kunt mij heel veel wijsmaken, maar die persoon in zijn signature is Niko Bellic. Het is excact dezelfde screen als één van de vrijgegeven screens van GTA4. En artwork zijn nooit screens. Die persoon is absoluut Sonny Forelli niet. En er zijn geen artworks van GTAVC die in Liberty City genomen zijn.

Dus als jij mij kunt bewijzen dat die persoon Sonny F. is terwijl het een screen is die ook bij de vrijgegeven screens van GTA4 is, en hetzelfde uitziet als Niko Bellic, dan vind ik je erg knap.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt de hoofdpost niet goed gelezen (die inmiddels veranderd is). Het ging helemaal niet om die sig van de vraagsteller, maar juist om een artwork plaatje die eerst in zijn post stond. De persoon op die artwork was dus Sonny Forelli. Het ging nooit over die signature van de vraagsteller totdat jij er mee begon, en wij weten ook wel dat dat Nico Bellic is. Maar het ging dus niet over die signature, maar over de artwork die de vraagsteller in zijn post zette. Je vergist je dus even helemaal, ik denk dat je het nu wel snapt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt de hoofdpost niet goed gelezen (die inmiddels veranderd is). Het ging helemaal niet om die sig van de vraagsteller, maar juist om een artwork plaatje die eerst in zijn post stond. De persoon op die artwork was dus Sonny Forelli. Het ging nooit over die signature van de vraagsteller totdat jij er mee begon, en wij weten ook wel dat dat Nico Bellic is. Maar het ging dus niet over die signature, maar over de artwork die de vraagsteller in zijn post zette. Je vergist je dus even helemaal, ik denk dat je het nu wel snapt ;)

Ik begin idd iets door te krijgen, maar ik heb me vergist in jouw post. Aangezien het bericht veranderd was, dacht ik dat jij nog op zijn sig reageerde, vandaar dat ik het al vreemd vond dat jij Sonny Forelli zei. Dat kon nooit die één van de twin zijn, aangezien dat een vrouw was, dus ging ik er vanuit dat jij je in zijn sig vergist had. Oftewel, bijna alles hier berust op een misverstand. Wat ik er fout in heb gedaan wil ik ook wel toegeven, maargoed, het zal onderhand hopelijk wel duidelijk zijn voor iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...