gybrus Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Web verzie op:De officiele G-style siteInleiding:Mijn SonyEricsson J220i zag er vanaf de dag dat ik hem kreeg er al raar uit.Het voorkantje was zwart en de achterkant licht grijs.Een slechte combinatie als je het mij vraagt.Zo kwam ik op het idee om de achterkant zwart te spuiten /verven.Hier kun je lezen hoe het project is verlopen.Status:Benodigde spullen: 100%Het uit elkaar halen van mijn mobiel: 100%Verven: 100%Drogen: 50%Weer in elkaar zetten: 0%Totaal: 70%Het verhaal:Laten we beginnen bij het begin.Ik krijg mijn leuke nieuwe mobiel in mijn handenen bedenk me dit ziet er wel heel raar uit..Een paar dagen later kwam ik met het idee om mijn mobiel te verven.Alleen heb ik geen idee welke verf ik zou moeten gebruiken.Een maand later ga ik dan eindelijk naar de “Karwei”.Ik kijk om me heen en zie gewoon teveel verf.Na een tijdje zoeken heb ik dan toch de verf die ik zocht gevonden.“Speciaal voor plastic en metaal”Laten we nu maar eens met het echte werk beginnen.Om te beginnen halen we eerst alles uit elkaar.In dit geval haal ik alleen het kapje eraf.Nu zit alleen het logo nog in de weg.Hey wat een handig gaatje.“Plop” zo dat is er ook weer uit.Nu moeten we het oppervlak nog ontvetten.Dit heb ik gedaan met wasbenzine!Als dat klaar is kunnen we beginnen met verven /spuiten.“Let er wel op dat het oppervlak droog is.”“Pssss” “Psss”Laag een.Als dat is gedroogd kunnen we het nog eens spuiten.Laag twee."Let er wel op dat je bij het spuiten /verven de verfregelmatig verdeeld en er geen druipers ontstaan."Op de bus staat: “Laat de verf nu 24 uur drogen.”Zo gezegt zo gedaan.Wordt vervolgd.Rates&Comments please.Grats,G Bewerkt: 2 juni 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
gybrus Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) "Forum verzie toegevoegd." Grats,Gybrus Bewerkt: 2 juni 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.