Jump to content

end of the line

Recommended Posts

Geplaatst:

bij bij end of the line, weet nie of dat het laatste level is.... maar ik krijg geen telefoontje of zo, maar als dit het laatste level is waarom staat er dat ik pas op ongeveer 59% van het spel uitgespeeld heb??? :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum BC7 :klap:

GTA:San Andreas is verdeeld in hoofdmissies en zij-, sub- en voertuigmissies. Bijna alles is nodig voor de 100%. Jij hebt nu de story-line uitgespeeld, dit zijn alle belangrijke missies om het verhaal tot een goed einde te brengen. Voor een checklist om de 100% te halen verwijs ik je graag naar de >walkthrough<, een uitgebreidde site met HEEL VEEL informatie over alle GTA's, ook wel wiki in de 'volksmond' genoemd.

>Klik hier< om direkt naar de 100% checklist te gaan. Als je nog meer vragen hebt: stel ze gerust.

succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Hey die BC7, welkom op Gtaforum!

De storyline van Gta San Andreas is niet het enige waarmee je het spel kunt "uitspelen". Er zullen nog een hoop andere dingetjes moeten gebeuren voordat je de befaamde 100% op je profiel zult hebben staan.

Een paar voorbeeldjes van de dingen die naast de storyline nog gedaan moeten worden:

School missies

Driving School 100%

Boat School 100%

Motor School 100%

Flying School 100%

Extra Werk/baantjes

Valet Parking

Trucking Missies

Courier

Export

Stadion Missies

Dirt Track

Blood Bowl

Gyms

Los Santos Gym

San Fierro Gym

Las Venturas Gym

Race's

Dirt Bike Races

Karting

Lowrider Chalange

Bandito Country

Collectables

Los Santos Tags

San Fierro Photo Ops

Las Venturas Horseshoes

San Andreas Oysters

Voertuigmissies

FireFighter

Fright Train

Pimping Missions

Vigilante Missions

Savehouses

Madd Dogg's Mansion

Paradiso

King's

Creek

De gehele 100% lijst is hier te vinden. Voltooi alle missies/zijmissies voor 100%, dan heb je San Andreas uitgespeeld.

Nog genoeg te doen dus :bier:

Geplaatst:

Je moet honderd procent respect hebben. :clown:

Je moet dan gebieden veroveren van de Ballas.

En dan voor je vanzelf gebeld door Sweet.

Succes. :tu:

Geplaatst:
Je moet honderd procent respect hebben. :clown:

Je moet dan gebieden veroveren van de Ballas.

En dan voor je vanzelf gebeld door Sweet.

Succes. :tu:

Als ik het goed begrijp heeft hij The End of the line al gedaan, dus hoeft hij niet meer respect te hebben. Hij vroeg zich gewoon af waarom hij de storyline al had uitgespeeld, hij zat immers nog maar op 59%. Voor de duidelijkheid; je hoeft niet alle gang territorys te veroveren om de 100% te halen. Volgens mij is er trouwens niet een bepaalde hoogte van respect waar je aan moet voldoen om The End of the Line te kunnen spelen.

Geplaatst:

Nee, volgens mij moest je ong. 20 gebieden ofzo hebben? Dacht ik, kan ook 30 zijn. Daarna kun je pas End of the Line spelen.

Geplaatst:

Je moet 35% gang territory hebben om de missie te kunnen spelen, je wordt dan door Sweet gebeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...