OG Loco Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik vind dat liedje wat er afgespeeld word nadat je een missie hebt voltooid echt wel vet. Heeft iemand een MP3 ervan toevallig? Reageren
joeyjoey Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Als je dat soort leger liedje bedoelt , (wat je ook in de trailer zag.. ) dan heb ik die wel voor je hopelijk bedoel je deze (heb hem al tijdje niet gespeelt..)Gta_1.zip A_Dark_March.mp3 Bewerkt: 3 juni 2007 door joeyjoey Reageren
OG Loco Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 jup, dat is hem, bedankt, is echt kei vet haha Reageren
joeyjoey Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 graag gedaan en is idd vet liedje Reageren
Mister.X Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik krijg een fout melding als ik hem afspeel bij WMP! kan iemand mij helpen! Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Wil je die ff zipped op je host zetten,ik wil hem namelijk op mn computer. Btw,Mister X,probeer eens via Quicktime(downloaden eerst) Reageren
Mister.X Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Nu doet ie het idd! Dankje die zocht ik ook! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Het is wel een leuke liedje ja. >>> Door SummerBase: Het is niet de bedoeling om zo te posten, ik keur dit dan ook niet goed. Niet meer doen dus. <<< Reageren
Dastard Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Je kan toch ook gewoon de Theme van GTA:LCS Downloaden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.