circa Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ik weet niet of dit hier wel juist staat maar ik heb een probleem ik had een tijdje niet meer naar de gym geweest maar toen ik zag dat ik 50procent muscle kwijt was ging ik toch nog eens maar als ik dan naar de gewichten ga kan ik niet meer trainen dan komt er you have workt out enough for today come back tomorow wat kan ik hier aan doen alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 de volgende dat terug gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Het betekend dat je genoeg gegymd hebt voor die dag, je kan de volgende terug komen om weer verder te trainen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
circa Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ja sry vergete te zege als ik de volgende dag trug kom kan ik weer niet trainen en de dag erop ook niet enz. enz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Dit is een glitch. Dit topic gaat daar over. Deze gaat op slot, zodat reakties over dit probleem in het andere topic komen te staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts