JoGuM Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 heeft iemand een idee hoe ik de gewone map weer terug krijg daar, het is wel mooi gemaakt :klap: maar ik zelf vind het niet zo fijn spelen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 heeft iemand een idee hoe ik de gewone map weer terug krijg daar, het is wel mooi gemaakt :klap: maar ik zelf vind het niet zo fijn spelen. Wat bedoel je precies? Bedoel je dat je alle winkellocaties enzovoort wilt weghalen van de map? Als je dat bedoelt moet je rechtsonder aan je map kijken daar staat hoe je alle bliepjes aan en uit moet zetten. Voor bijvoorbeeld alle winkellocaties moet je space ingedrukt houden en dan met de pijltjes en enter aangeven wat je wel en niet wilt. Als je de Legend vervelend vindt moet je op L drukken. Reageren
JoGuM Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) ik heb het over grand tani islands, dat is die ene mod, dan heb je eerst een soort van de orginele map moeten wissen en dan krijg je een nieuwe, maar k wil dus de gewoine map weer terug van los santos enzow heb geeen reactie meer nodig, want k ben em weer aan het installeren Bewerkt: 2 juni 2007 door JoGuM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.