Jump to content

Een nieuw, nuttig spel.

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een nieuw internet spel, je speelt het multiplayer en het heet The ESP-Game, de grap van dit spel is dat je het Internet ermee helpt, voor een duidelijke uitleg kijk dit filmpje: Klik =] Het duurt 50 minuten maar na 10 minuten snap je het concept wel =] Ik heb het nu net 30 min. gespeeld en tot mijn verbazing is het nog leuk ook! ^^,

Hier is de link naar het spel: The ESP-Game

Nouja de video legt de rest wel uit =] Speelze ^^,

-AwiVC

Geplaatst:

Thankx! Leuk spel! Ik ben er niet zo goed in maar wat betekent het als zo'n woord een andere kleur krijgt? En hoe komen ze aan al die plaatjes?

Geplaatst:

ik vind het spel wel leuk , alleen dan moet ik het niet een uur doen , een paar keer is leuk :clown:

Geplaatst:
Thankx! Leuk spel! Ik ben er niet zo goed in maar wat betekent het als zo'n woord een andere kleur krijgt? En hoe komen ze aan al die plaatjes?

Als je nou even het filmpje kijkt:P Als een woord een andere kleur krijgt betekend het dat het niet geldig is, dat zijn woorden als "lol" "pwasd" "sdajksad" enzo. De plaatjes komen van google (veel van Flickr.com, fotosite) en het hele doel van het spel is dat je "het internet" ermee helpt. Ik kan het zo 1-2-3 niet precies uitleggen maar de man op het filmpje wel. De Hoofdegdachte is dat je een beschrijving geeft aan het plaatje waardoor je op google alleen de plaatjes vind die echt wat te maken hebben met wat je zoekt. Je kan niet gaan afspreken met een vriend om onzinbeschrijvingen te geven, omdat ze gewoon een andere, random speler uitzoeken, die je nog nooit hebt ontmoet. Je krijgt een volgend plaatje als een woord van jullie overeenkomt, het is dus de bedoeling met keywords de foto te beschrijven, simpel omdat dat woord dan blijkbaar echt bij dat plaatje hoort. Op deze manier doe je dus op een leuke manier goed werk =]

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het ook wel leuk

Hoe komen ze erbij

>>> Door Jowx: Reclame voor eigen gewin is niet toegestaan, url verwijderd. <<<

Bewerkt: door Jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...