Jump to content

De Grote donorshow

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb ook gekeken, ik geloofde die vrouw echt!, bleek ze een acteur te zijn -.-''

De vrouw die zogenaamd een tumor had speelt ook 'Kloontje het Reuzenkind'

kloontje.jpg

Dacht al ze komt me zo bekend voor. Ik kijk gewoon te vaak Kloontje.

Geplaatst:

De docent van frans zei dat we het niet moesten kijken! hij zei dat ze aandacht te kort kwamen!

Dus hij had gelijk! :klap:

sjonge hoe hobbyloos kun je zijn?

Geplaatst:

Ik zag het ook.

In Belgie kwam het ook op het nieuws.

Het nieuws verspreide zich al zeer snel over heel de wereld.

En dan blijkt het allemaal Fake te zijn.Ik vind het nogal dom.

Maar zoals Nandro al zei is BNN wel in hun opzet geslaagd.

Ze zijn nu zelfs bekend in China :puh: .

Maar ik denk een beetje dat iedereen dat al binnen een maand al is vergeten :duh: .

Geplaatst:

Ik heb alleen stukjes op het nieuws gezien. Echt een vette stunt! Er kwam zelfs een debat over dit programma. :schater:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb ook gekeken, ik geloofde die vrouw echt!, bleek ze een acteur te zijn -.-''

De vrouw die zogenaamd een tumor had speelt ook 'Kloontje het Reuzenkind'

kloontje.jpg

Dacht al ze komt me zo bekend voor. Ik kijk gewoon te vaak Kloontje.

Ah, kloontje; Het Land van Ooit :klap:.. :7, Wist je trouwens dat daar iemand vermoord was (het "spektakel" met die ridders). Lijkt me gezellig met al die kleine kinderen. Die keer dat ik er geweest was, was het echt zo saai. Ik weet niet precies wat ik er vroeger van vond. Maar ik weet wel ongeveer wat er stond. Kortom: Ik vraag me nog steeds af waarom het "pret"park nog niet failliet is. En de groet doet de strop om :7

Even terzake; Een goede stunt, maar ik denk dat er niet veel verandert is, behalve de kijkcijfers naar het programma, zo'n 1,3 miljoen mensen ^_^. Dus ik denk niet dat mensen zich eens bedenken om het wel te doen.

1 Op de 3 mensen staat ingeschreven voor een donatie. Maar familie steekt er vask nog een stokje voor ;)

Sorry, lees pas net de post van Jorge F ;)

Bewerkt: door Youp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...