Donwell Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik wil graag eventjes wat fat gaan verliezen, dus ik loop de gym binnen, loop daar naar de 'fiets' en druk op RETURN. Dan krijg ik als volgt: You've got trained enough for today (of in ieder geval iets die riching uit). Ik heb max. Muscle, max. Stamina. Misschien dat het hier door komt? Maar wat kan ik doen om alsnog fat kwijt te raken, zonder de hele stad rond te cruisen op een fiets? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Je kan maar 40% fat of 20% Stamina of 20% Muscle in een dag aanmaken/verliezen in een Gym (het maakt niet uit hoe sterk/goed conditie je hebt, al heb je alles vol, je kan gewoon nog naar de Gym). Als je dit bereikt hebt dan kan je de komende 12 uur niet meer aan een van die apparaten zitten. Als je 2x saved dan kan het wel weer. Je kan als je wilt afvallen wel gewoon een stukje gaan fietsen of hardlopen, je kan ook niets eten, maar pas op als je teveel bent afgevallen want anders kan het je health kosten. Niet eten werkt wel pas na een tijdje. Bewerkt: 2 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 er is een cheat voor kijk: Minimum vet pc: KVGYZQK ps2:driehoe komhoog omhoog links rechts vierkant rond rechts kijk anders op wikigta als je op xbox hebt Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Je kan maar 40% fat of 20% Stamina of 20% Muscle in een dag aanmaken/verliezen in een Gym (het maakt niet uit hoe sterk/goed conditie je hebt, al heb je alles vol, je kan gewoon nog naar de Gym). Als je dit bereikt hebt dan kan je de komende 12 uur niet meer aan een van die apparaten zitten. Als je 2x saved dan kan het wel weer. Je kan als je wilt afvallen wel gewoon een stukje gaan fietsen of hardlopen, je kan ook niets eten, maar pas op als je teveel bent afgevallen want anders kan het je health kosten. Niet eten werkt wel pas na een tijdje. Ik zal wel eventjes kijken of hij het zo weer doet, in ieder geval bedankt voor je hulp. er is een cheat voor kijk: Minimum vet pc: KVGYZQK ps2:driehoe komhoog omhoog links rechts vierkant rond rechtskijk anders op wikigta als je op xbox hebt Cheats gebruik ik niet, dus dit is geen optie. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Je kan maar 40% fat of 20% Stamina of 20% Muscle in een dag aanmaken/verliezen in een Gym (het maakt niet uit hoe sterk/goed conditie je hebt, al heb je alles vol, je kan gewoon nog naar de Gym). Als je dit bereikt hebt dan kan je de komende 12 uur niet meer aan een van die apparaten zitten. Als je 2x saved dan kan het wel weer. Je kan als je wilt afvallen wel gewoon een stukje gaan fietsen of hardlopen, je kan ook niets eten, maar pas op als je teveel bent afgevallen want anders kan het je health kosten. Niet eten werkt wel pas na een tijdje. Volgens mij is het niet 12 uur maar als een nieuwe dag begint, gewoon een paar keer saven tot dat het na 0:00 uur is, dan kan je waarschijnlijk weer verder trainen om af te vallen. Je kan ook even gaan zwemmen, dan val je ook heel snel af en dit kan zo lang als je wilt. Bewerkt: 2 juni 2007 door Gta-killer Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 je zij dat je niet wou fietsen door de stad , maar daar gaat er wel een helehoop vanaf ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb nog wel even een toevoeging. Deze melding 'You've trained enough' staat ook bekend als een bug. Je kan zo vaak heen gaan als je wilt, maar je krijgt steeds die melding. Je kan even proberen een stuk of 10 keer achter elkaar te saven. Een eventuele tweede oplossing is al je kleding veranderen. Daarmee bedoel ik ook alles: haar, sieraden, schoenen etcetera. Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb nog wel even een toevoeging. Deze melding 'You've trained enough' staat ook bekend als een bug. Je kan zo vaak heen gaan als je wilt, maar je krijgt steeds die melding. Je kan even proberen een stuk of 10 keer achter elkaar te saven. Een eventuele tweede oplossing is al je kleding veranderen. Daarmee bedoel ik ook alles: haar, sieraden, schoenen etcetera. Heb 10 keer achter elkaar gesaved, naar gym gegaan: Doet het niet. Het was trouwens geen 'You've trained enough' maar een andere melding, ben hem ondertussen alweer vergeten. Ik heb ook allemaal andere kleding, kapsel, etc. gedaan, maar óók geen resultaat. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Je ken niet de hele dag trainen nee. Je ken maar per dag 20% trainen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb nog wel even een toevoeging. Deze melding 'You've trained enough' staat ook bekend als een bug. Je kan zo vaak heen gaan als je wilt, maar je krijgt steeds die melding. Je kan even proberen een stuk of 10 keer achter elkaar te saven. Een eventuele tweede oplossing is al je kleding veranderen. Daarmee bedoel ik ook alles: haar, sieraden, schoenen etcetera. Heb 10 keer achter elkaar gesaved, naar gym gegaan: Doet het niet. Het was trouwens geen 'You've trained enough' maar een andere melding, ben hem ondertussen alweer vergeten. Ik heb ook allemaal andere kleding, kapsel, etc. gedaan, maar óók geen resultaat. Ik weet het al. Normaal staat er ''You have trained enough for today'', dan kan je volgende dag weer verder trainen. Maar jij zij dat je max musscles en stamina hebt dus ze bedoelen dat je niet meer hoeft te trainen. Als je toch wilt afvallen kan je het beste zwemmen, fietsen, lopen en natuurlijk minder eten Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik weet het al. Normaal staat er ''You have trained enough for today'', dan kan je volgende dag weer verder trainen.Maar jij zij dat je max musscles en stamina hebt dus ze bedoelen dat je niet meer hoeft te trainen. Als je toch wilt afvallen kan je het beste zwemmen, fietsen, lopen en natuurlijk minder eten Minder eten helpt volgens mij niet, je moet absoluut niets eten. Dan krijgt CJ honger en gaat het vet weg, als je melding krijgt dat CJ honger heeft en je eet 1 salade (daarvan krijg je er geen vet bij) en je rijdt verder de hele tijd in een auto val je niet af. Als je daarentegen helemaal niets eet val je dan wel af. Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb nog wel even een toevoeging. Deze melding 'You've trained enough' staat ook bekend als een bug. Je kan zo vaak heen gaan als je wilt, maar je krijgt steeds die melding. Je kan even proberen een stuk of 10 keer achter elkaar te saven. Een eventuele tweede oplossing is al je kleding veranderen. Daarmee bedoel ik ook alles: haar, sieraden, schoenen etcetera. Heb 10 keer achter elkaar gesaved, naar gym gegaan: Doet het niet. Het was trouwens geen 'You've trained enough' maar een andere melding, ben hem ondertussen alweer vergeten. Ik heb ook allemaal andere kleding, kapsel, etc. gedaan, maar óók geen resultaat. Ik weet het al. Normaal staat er ''You have trained enough for today'', dan kan je volgende dag weer verder trainen. Maar jij zij dat je max musscles en stamina hebt dus ze bedoelen dat je niet meer hoeft te trainen. Als je toch wilt afvallen kan je het beste zwemmen, fietsen, lopen en natuurlijk minder eten Jup, dat zou het dus wel eens kunnen zijn. Nou ja, dat wordt dus maar gewoon fietsen... In ieder geval voor de hulp! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Als je het spel regelmatig saved zal CJ geen honger krijgen aangezien het zijn honger wegneemt, nadat gesaved is kan CJ 2 dagen rondlopen zonder honger te krijgen. Als je dus regelmatig saved hoef je in principe CJ dus niet te laten eten, echter als CJ geruime tijd niets heeft gegeten ondanks dat hij geen honger kreeg (omdat jij regelmatig saved) zal hij niet kunnen trainen in een gym. Dus probeer het volgende: ga naar de dichtsbijzijnde plek waar je kan eten (een hotdog-kraam zou al voldoende moeten zijn) nuttig wat en ga terug naar de gym. Per etmaal is er een limiet wat CJ kan trainen, als deze limiet bereikt is moet je wachten tot de volgende dag, dus ná 0:00 uur. succes Edit: Het feit dat CJ maximale spieren (muscle) en conditie/uithoudingsvermogen (stamina) heeft heeft geen invloed op het al dan niet kunnen trainen in een gym. Bewerkt: 2 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Zou kunnen, ik zal eventjes kijken of dat werkt, en anders zou ik het toch anders moeten aanpakken... Edit: Ik heb het tot nu toe alleen in Las Venturas geprobeerd, en ik was toevallig in San Fierro. Ik dacht: ik kijk eventjes of het hier wel lukt. En daar lukte het! Ik heb verder niets gegeten ofzo, en ik heb ook nog niet in Las Venturas weer geprobeerd of het daar ook weer lukte... Maar het probleem is in ieder geval opgelost! Bewerkt: 3 juni 2007 door Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.