IRP Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik had op wikigta gelezen dat je cadeaus zoals bijvoorbeeld bloemen aan je vriendin kan geven. maar kan dat ook op de x-box en hoe dan? Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ja, ook op de Xbox is dit gewoon mogelijk, en moeilijk is het helemaal niet. Het enige wat je moet doen is, voordat je een date aangaat, bloemen in je hand te hebben. Tijdens de date wordt dan gevraagt of je die bloemen wilt geven (of dat gaat automatisch, maar dat weet ik niet), en daardoor zal je ook meer procentjes in je relatie krijgen. Je kunt hier alle gifts zien die je aan je vriendinnen kunt geven. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) dit gaat niet maar als je het in je handen hebt bloemen en speeltjes (kn je vinden overal in gta) Bewerkt: 2 juni 2007 door dikke moordenaar Reageren
IRP Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ja, ook op de Xbox is dit gewoon mogelijk, en moeilijk is het helemaal niet. Het enige wat je moet doen is, voordat je een date aangaat, bloemen in je hand te hebben. Tijdens de date wordt dan gevraagt of je die bloemen wilt geven (of dat gaat automatisch, maar dat weet ik niet), en daardoor zal je ook meer procentjes in je relatie krijgen.Je kunt hier alle gifts zien die je aan je vriendinnen kunt geven. ok bedankt man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.