Dutsj Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Mogguh, Ik heb een vraagje.. ik las net dat iemand zijn SA disc in de pc gedaan had, mij leek dit ook wel een leuk idee. Ik bladerde een beetje rond door de files en zag opeens de welbekende handling.cfg staan. Ik open hem en zie tot mijn verbazing staan ''Tweak @ your own risk'' ( stond ook al bij die andere.. maar die waren echt op de pc ) Nu lijkt het mij wel leuk om die file een beetje te veranderen.. ( wat snelheden groter maken en sneller optrekken ) maar is dit safe? want mss kan de ps2 de file niet lezen omdat hij dan is aangepast of ''getweaked'' en mol ik mijn hele SA, waar ik geen zin in heb Ennuh AUB post geen postjes met de tekst : 'wat is handling?' daarvoor pak je google maar.. alleen handige info dus B.V.D Dutsj aka Bob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Waarom probeer je het niet gewoon? Je PS2 zal er niet kapot van gaan denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik ben nu ook al bezig ja maar eerst ff goed de lijntjes lezen + back-upje maken ( voor als er toch iets fout gaat ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik ben nu ook al bezig ja maar eerst ff goed de lijntjes lezen + back-upje maken ( voor als er toch iets fout gaat ) Op je originele DVD kun je het niet aanpassen, je moet dus toch zelf een DVD branden met het spel erop. Die kan toch gewoon een aangepaste handeling file hebben? Dan is je originele DVD je backup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 kzou het niet doen, wss zal het niet goedkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik ben nu ook al bezig ja maar eerst ff goed de lijntjes lezen + back-upje maken ( voor als er toch iets fout gaat ) Op je originele DVD kun je het niet aanpassen, je moet dus toch zelf een DVD branden met het spel erop. Die kan toch gewoon een aangepaste handeling file hebben? Dan is je originele DVD je backup. Idd.. ik probeerde hem al op te slaan maar dat werkte toch niet helemaal..toch nog maar is lege dvdtjes halen om hem gemod op te branden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Idd.. ik probeerde hem al op te slaan maar dat werkte toch niet helemaal.. Dat zal toch geen grote verrassing zijn geweest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Mogguh,Ik heb een vraagje.. ik las net dat iemand zijn SA disc in de pc gedaan had, mij leek dit ook wel een leuk idee. Ik bladerde een beetje rond door de files en zag opeens de welbekende handling.cfg staan. Ik open hem en zie tot mijn verbazing staan ''Tweak @ your own risk'' ( stond ook al bij die andere.. maar die waren echt op de pc ) Nu lijkt het mij wel leuk om die file een beetje te veranderen.. ( wat snelheden groter maken en sneller optrekken ) maar is dit safe? want mss kan de ps2 de file niet lezen omdat hij dan is aangepast of ''getweaked'' en mol ik mijn hele SA, waar ik geen zin in heb Ennuh AUB post geen postjes met de tekst : 'wat is handling?' daarvoor pak je google maar.. alleen handige info dus B.V.D Dutsj aka Bob ik zou het ook maar niet doen en ik was diegene die de ps2 disc in de pc had gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.