Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 De laatste tijd rekruteer ik vaak 7 homies en ga daarmee in een bus en die vervoer ik dan heel San Andreas over heheheheheheheheehe... Ahum: Maar hoeveel mensen kunnen er in zo'n bus? Ik kan maar 7 mensen rekruteren maar ze gaan allemaal achterin de bus zitten dus er zou er minstens nog 1 bij kunnen komen. Is er niet een glitch of een hack dat je meerdere mensen kan rekruteren en meenemen? Trouwens ik heb ook nog een soort glitch gevonden in die bus. Als ik van de 7 homies wat Grove Members meeneem die aan het smoken zijn, en ze gaan allemaal achterin de bus zitten, dan kies ik first person view en kijk naast me en ik zie alleen zo'n 'smokeflesje' of wat dan ook in mid-air! Dat ziet er dan wel weer zo geinig uit. See ya'll. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Je kunt er maar 7 mensen in meenemen. Komt ook goed uit, want je kunt maar 7 homies recruteren. Ook in een coach kun je trouwens 7 mensen meenemen. En die glitch is best wel normaal, GTA zit vol bugs en glitches. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Met n00bmode v2 kan je zelf homie's aanmaken, zoveel als je wilt dus. Probeer maar eens uit hoeveel er in de bus gaan. Maak wel voor het instaleren een backup van script.img, main.scm en american.gxt deze heb je nodig om het te uninstaleren. Je moet ook een nieuw spel starten, een savegame laad hij niet (alleen savegames gemaakt in noobmode zelf). Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Je ken 7 mensen meenemen ja. Wel jammer dat er niet meer in kunnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.