~Victorious~ Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 In de bayshore avenue normaal gezien: Witte cheetah. In de compound: een witte stinger. In the clemenous suite: Een witte infernus+ een witte cheetah + een witte stinger. Maar die zijn waarschijnlijk al weg door de eerder beschreven PSP bug. grtz ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Op dit moment eigenlijk niks, maar normaal een politie auto. Maar denk dat ik nu maar eens ga spelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Een Quad en een Streetfighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playboy X Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Niks, want dat doet hij niet met de PSP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 1e save house niks want het verdwijnt 2e save house qad 3e swat bus en splits atv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylan0201 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Comet, Sabre Turbo, politieauto, FBI auto, PCJ 600, streetfighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
poep5691 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Niks... Heb de garage bug. ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Op dit moment heb ik eindelijk bij Bayshore na lange tijd me BMX wegezet () en een Stinger neergezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Welke voertuig(en) heb je in je garages staan, naar welke kleur gaat je voorkeur uit, en waarom dit voertuig? 101 Bayshore Avenue? The Compound? The Clymenus Suite? Dit zijn mijn antwoorden: 101 Bayshore Avenue: Admiral, kleur rood. Waarom: goeie beginners auto, goeie wegligging en redelijke snelheid. The Compound: Stallion, kleur groen. Waarom: kan redelijk snel rijden, ziet er niet lelijk uit (vind ik) The Clymenus Suite: Cheetah, kleur rood. Waarom: Snelle auto, goede wegligging en rood omdat dat een typische Ferrari kleur is. PCJ-600, kleur wit. Waarom: Kun je handige manoevres mee maken, kan snel rijden. Sandking, kleur blauw/grijs. Waarom: Makkelijk te besturen op zand, stevige auto, kan redelijk snel rijden, unieke auto. >>> Door ASPHALT: Topic bestond al, hiermee samengevoegd. 't Is al redelijk oud, dus dat kon je niet weten. Maar in het vervolg even de Zoekfunctie gebruiken. Je twee antwoorden kunnen overigens wél gewoon in één bericht.<<< Bewerkt: 25 juni 2009 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) 101 Bayshore Avenue: Washington , Kleur wit . Dit is de FBI versie omdat ie snel is en wel luxe met sirene enzo The Compound: Banshee ,kleur wit , Gave bak lekker snel en ik hou van wit The Clymenus Suite: Phoenix , kleur wit met blauw , het is me favo voertuig van alle gta's gewoon de beste;) Deluxo , kleur beetje 'parelwit' wit maar dan heel erg glimmend , Andere favoriet van me Mesa , Kleur rood met kap , Omdat het een goeie stoere jeep is Ventose , Kleur wit met blauw, Omdat ik dat een lollig brommertje vind Bewerkt: 26 juni 2009 door bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 101 Bayshore Avenue: - Admiral, rood, omdat dat een mooie beginnersauto is en ik kan er goed mee manoevreren. The Compund: - Idaho, groen met wit dak, vind ik opzich wel een fijn autootje. The Clymenus Suit: - Cheetah, groen, van Diaz gejat , kan lekker snel, en kan ik ook goed mee sturen - PCJ-600, blauw, kan lekker snel - Sandking, blauw/grijs, lekkere grote bak, goede grip in het zand (handig als je van Lance's huis naar bijvoorbeeld Mendez of Reni of wattanook moet ) en zie je nergens rijden, dus unieke auto. btw.. ik kan me vaag herinneren dat ik een aantal dagen geleden precies zo'n zelfde topic had gestart, en hij bestond toen nog niet! Waar is dat gebleven??!! >>> Door ASPHALT: Kijk eens twee berichten hoger.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik denk dat ze nu wel verdwenen zullen zijn maar laat ik eens beginnen met de PSP versie. Bayshore: 1 Golfcar compund: Cholo sabre suite: tank, Tank, Tank, Sanches PS2 versie Bayshore: 3 streetfighter en 2 pcj's. (Lastig om ze er allemaal in te krijgen) compund: splitz 6 ATV (die kan ik daar ook kopen maarja) Suite: MR whopee, Cholo sabre, bulldozer ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 Alleen maar motors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Alleen maar een tank bij The Suite safehouse. Ik had die tank vlakbij gestolen voor de Vigilante missies en na de vigilante missies weer opgeborgen in de garage. Bewerkt: 30 juni 2009 door S.W.A.T. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2009 Heb weer mijn Playstation 2 aangedaan om te kijken wat ik erin had, en nog even een beetje gespeeld . Wel een beetje saaie auto's heb ik maar ik vind ze mooi Bayshore Avenue: PCJ 600 The Compound: Esperanto, Blista Compact The Clemenus Suite: Infernus, Polaris V8, Hermes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.