james211 Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2010 Dit heb ik: bayshore avenue: forklift, bmx the compound: bulldozer(met veel gehannes want hij is te lang ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 Police Cruiser & Cholo Sabre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 In mijn mooie hotelletje, heb ik iets moois geflikt gedaan. Een klein vliegtuigje! Achterom, dus ik vlieg als ik wil snel eruit. Maar net opgeslagen, en hij sloeg hem niet op, jammer . Ik had er wel mooi mee uitgevlogen ingevlogen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Quad en de 'hovercraft' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renamon Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 in the clymenus suite had ik een stunt plane staan die ook werd opgeslagen en ik heb hem er ook uit en in de lucht gekregen heb nu save verwijderd omdat ik opnieuw wil beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaeo Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 ik heb in mijn garage een infernus. plus die fiets die achter die wapendealer in dat steegje staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7_leffe_7 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 ik heb de gang rancher, de deluxo en de sandking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bayshore Avenue: Sentinel XS The compound: Cholo Sabre, Bobcat The Clemenus Suite: Cheetah, Sentinel XS & Cholo Sabre. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daantja Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2011 bmx, faggio, cheeta en zon kleine helikopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2011 En de Sentinel XS natuurlijk; Heldige wagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BurakTirtar Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2011 cheetah en een infernus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2011 (bewerkt) @update Nieuwe safegame begonnen. Anti-insecten/bug-middeltje = niet opslaan, ga voertuigen verzamelen na The Last Stand. Is ook niet leuk om als dood te zijn meteen te laden gewoon doorgaan. Enne.. ik vind dat koop-wagentje bij The compound wel lekker. Sloom, maar als ik even snel van de ene naar de andere eiland wil, of gewoon over een meer, dan pak ik hem, even door het water, en weer op het land. Hovercraft vind ik echt PIIIEEEP omdat ze echt zero grip hebben. #Edit1: Lang in plaats van Land Bewerkt: 13 juni 2011 door NummerLock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2011 Ambulances en Cheetahs,andere voertuigen komen er niet in bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2011 Een quad, Sandking en een Cuban Hermes. Niet zo speciaal dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KenRosenburg Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2011 Ventoso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.