Jump to content

Radio in GTA


Da Phoenix

Radiozenders in GTA  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Leuk keuze van Rockstar qua muziek

    • Ja
      104
    • Nee
      9


Recommended Posts

Ik vind dat er meer bekende liedjes in moeten zijn

meer?

ik vond de liedjes van gta SA en VC wel bekend hoor. tenminste ik kende de meeste wel. vooral van K-DST en Radio X (in sa dan) :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    10

  • TomHagen

    9

  • DonLeone

    6

  • IV trailer

    5

Ik vind de muziek uit die jaren (vooral jaren 80 ) egt super, vooral de rock :tu:

dus volgens mij is het een hele goede keuze om deze stijlen allemaal er in te doen.

ik verheug me op de muziek :eten::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ja het interesseert me niet zo. ze doen vast wel van alles wat erin zoals altijd. En als ik echt niks kan vinden wat me wel bevalt, gebruik ik gewoon de mp3speler van mn xbox. De radio in gta4 maak ik me nog het minst zorgen over van alles denk k aan gta 4 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit nummer is gehoord tijdens een demo klik!

Het is nog niet zeker of het in de uiteindelijke versie zal komen maar daar ga ik wel van uit. Zelf geef ik niets om deze muzieksoort maar ja, kijk maar wat je er van vind :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat R* weer leuke muziek in deze next gen gta stoppen :dans: .

En jaren 70 muziek is nog nooit gebruikt in een gta game.

Enkel jaren 80 en 90.We gaan dus waarschijnlijk weer veel mogen verwachten van de playlist.

Lekkere beats,leuke R* humor en een toffe keuze van muziek ? Dat is wat een gta speler nodig heeft :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat R* weer leuke muziek in deze next gen gta stoppen :dans: .

En jaren 70 muziek is nog nooit gebruikt in een gta game.

Enkel jaren 80 en 90.We gaan dus waarschijnlijk weer veel mogen verwachten van de playlist.

Lekkere beats,leuke R* humor en een toffe keuze van muziek ? Dat is wat een gta speler nodig heeft :bier:

ja van alle jaren iets hoef je niet te verwachten. bij alle gta's hebben ze nu al gedaan dat de muziek uit de tijd waarin het verhaal zich afspeelt op de radio komt. en bij gta 3 had je dan bijvoorbeeld 1 zender met wat oudere nummers: flashback fm. dus in gta iv kan je ook vooral nieuwe muziek (uit 2007) verwachten en misschien 1 zender die oudere muziek draait, en elke zender weer een ander genre.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat R* weer leuke muziek in deze next gen gta stoppen :dans: .

En jaren 70 muziek is nog nooit gebruikt in een gta game.

Enkel jaren 80 en 90.We gaan dus waarschijnlijk weer veel mogen verwachten van de playlist.

Lekkere beats,leuke R* humor en een toffe keuze van muziek ? Dat is wat een gta speler nodig heeft :bier:

ja van alle jaren iets hoef je niet te verwachten. bij alle gta's hebben ze nu al gedaan dat de muziek uit de tijd waarin het verhaal zich afspeelt op de radio komt. en bij gta 3 had je dan bijvoorbeeld 1 zender met wat oudere nummers: flashback fm. dus in gta iv kan je ook vooral nieuwe muziek (uit 2007) verwachten en misschien 1 zender die oudere muziek draait, en elke zender weer een ander genre.

Het is bevesitgd dat er muziek uit de jaren '70 '80 en '90 in zal zitten, dus ik denk niet dat dat allemaal op één radiostation gedraaid zal worden. Maja we zien wel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaat R* weer leuke muziek in deze next gen gta stoppen :dans: .

En jaren 70 muziek is nog nooit gebruikt in een gta game.

Enkel jaren 80 en 90.We gaan dus waarschijnlijk weer veel mogen verwachten van de playlist.

Lekkere beats,leuke R* humor en een toffe keuze van muziek ? Dat is wat een gta speler nodig heeft :bier:

ja van alle jaren iets hoef je niet te verwachten. bij alle gta's hebben ze nu al gedaan dat de muziek uit de tijd waarin het verhaal zich afspeelt op de radio komt. en bij gta 3 had je dan bijvoorbeeld 1 zender met wat oudere nummers: flashback fm. dus in gta iv kan je ook vooral nieuwe muziek (uit 2007) verwachten en misschien 1 zender die oudere muziek draait, en elke zender weer een ander genre.

Het is bevesitgd dat er muziek uit de jaren '70 '80 en '90 in zal zitten, dus ik denk niet dat dat allemaal op één radiostation gedraaid zal worden. Maja we zien wel :bier:

oja..heb je daar een bron van, want zover ik weet is er niet echt zoiets over de soundtrack gezegd..

Ze hebben in een recent blad wel gezet dat de muziek meer verschillend zal zijn en buitenlandse muzikanten te bieden zal hebben, zoals ik in het feiten topic heb gepost. En in het feitentopic hier staat zelfs:

* De soundtrack is nog volop in ontwikkeling. De meeste muziek zal 'modern' zijn.

Laatst ook in een preview hebben ze een nummer gehoord, maar daar weten ze ook nog niet van of het erin zit omdat de soundtrack nog lang niet klaar is en alle muziek en geluidjes eigenlijk maar placeholders zijn in de demo.

Over jaren 70 80 en 90 muziek is geloof ik echt nog niks gezegd..dus zou graag een bron zien. En de meeste muziek zal logischerwijs ook inderdaad modern zijn. Want de meeste zenders in ny draaien denk k niet oude muziek. Dus die jaren 70 80 en 90 muziek kan best op 1 zender (zoals flashback fm) uitgezonden worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn hier al topics over.

Maar u wens is mijn bevel.Dus ik ga ook andwoorden op je vraag.

Inderdaad.Zo'n mooie en goede muziek.

Waarschijnlijk zal die er wel komen.Maar met een andere naam.

Want flash FM = flashback FM.Enkel in een ander jaar.

Vrock kan je het best vergelijken met RadioX.

Ik denk en ik hoop dus dat de oude jaren 80 muziek er in blijft zitten.

Want een gta zonder oldies vind ik geen gta.

EDIT: MisterX was me voor met het vertellen dat hier al een topic over was :$

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat er jazz in moet want (NYC) of liberty city zijn eigenlijk egte jazz steden je hebt er ook veel jazz cafes dus ik vind dat ze er ook wat jazz in moeten doen bv Jazz fm dit is dan gebaseerd op de nederlandse jazz radiozender arow jazz fm :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...