Jump to content

Radio in GTA


Da Phoenix

Radiozenders in GTA  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Leuk keuze van Rockstar qua muziek

    • Ja
      104
    • Nee
      9


Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    10

  • TomHagen

    9

  • DonLeone

    6

  • IV trailer

    5

zou ook leuk zijn als V-Rock zich zogenaamt anno 2007 zich tot liberty city uitgebreid heeft. dit was namelijk mijn favoriete zender/soundtrack uit alle gta's en vooral die uit vice city original

Enig probleem is dat GTA IV zich meer dan 20 jaar later afspeelt :duh:

Maar ze mogen (moeten) een radioke insteken waar 80ths music en rock wordt op gedraaid

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik op een ouwe post reageer, maar het moest ff.

Gek wat hebben jullie tegen jumpstyle????

ze jumpen bij ons de hele dag op school moet echt in gta al verwacht ik het niet :(

Mijn mening: Jumpstyle is k*t. Het is lawaai. Het is geen muziek. Jumpen is ook k*t en verschrikkelijk irritant.

sorry, moest er ff uit.

Ok, over de gta radio: Ik hoop dat ze hun keuze een beetje houden zoals bij de oudere gta's. Jammer dat U2 en bijv. Fatboy Slim er niet in zullen zitten, maar ja, zoals het spreekwoord luidt: "Verandering van spijs doet eten" Dus misschien ontdek ik nog wel een nieuwe band die ik helemaal te gek vind!

Ik ben blij dat ze afwisseling in de muziek houden. Moet zo blijven. En ik houd van praat radio in gta. Da's gewoon lache.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kunnen we jumpstyle geen verboden onderwerp maken ofzo :puh:

Anyway, ff on topic, veel muziek van tegenwoordig is redelijk prut. Iets van 80's rock of zo zou inderdaad niet slecht zijn. Of een knoerharde metal zender. Maar als we toch muziek van tegenwoordig moeten kiezen; doe dan de Red Hot Chili Peppers, Within Temptation, Linkin Park, Snow Patrol en dergelijken...

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind alle radio's van gta altijd geweldig:D behalfde die van gta2 :puh: ik weet zeker dat deze radio weer een super geweldige radio wordt

@ mensen die het jammer vinden dat jumpstyle/hardcore niet tussen zit

nou in amerika houden ze niet zo veel van die muziek en zeker niet hardcore

en jumpstyle kennen ze waarschijnlijk niet eens

Link to comment
Delen op andere websites

R* zal je niet teleurstellen, geloof mij maar. Rockstar kiest de belangrijkste (en meest gehoorde) muziekgenres. Zo is iedereen tevreden (wat R* ook wilt). De radio is ook afhankelijk van de plaats en tijd. Normaal gezien zal je uit ongeveer 10 radiozenders (met 7 - 12 liedjes per zender) kiezen.

Deze genres zullen er zeker (GTA kennende *) inkomen:

- radiozender met Blues/Soul (en misschien ook Jazz, omdat NY daar bekend voor is)

- radiozender met Oost-Europese genres (officieel bevestigd)

- radiozender met pop/rock (zoals Head Radio: de kans dat deze radiozender terugkomt is zeker 80%!)

- radiozender met de goude oldies (70',80',90' zoals bv. Flashback FM)

- radiozender met hiphop en rap (komt voor bij elke GTA versie. Zeker op GTA VI!!)

- radiozender met pop (ja zeker veel pop!!)

- radiozender met alleen maar praatprogramma's (Chatterbox FM, WCTR Talk Radio)

De kanshebbers:

- radiozender met Afrikaans muziek

- radiozender met funk (Bounce FM)

- radiozender met r&b (CSR 103:9, hoewel deze meer naar de soul kant op gaat...)

- radiozender met house (iets als SF-UR)

- radiozender met reggae (K-Jah)

- radiozender met rock: zowel klassiek als modern (V-Rock) (deze genre kan alsgoed hierboven staan)

- radiozender met drum'n bass (MSX FM-achtig)

- radiozender met trance en dance (Rise FM)

- radiozender met klassiek muziek (Double Cleff FM :))

verwacht ZEKER GEEN bekende artiesten!!!

De kans dat jumpstyle en hardcore er ook in voor komt is 0,007 % (deze genoemde genres zijn maar enkel gekend in bekend BENELUX, in mindere mate in Europa en totaal niet in de VS :)), maar deze liefhebbers kunnen naar alternatieve genres luisteren (trance, drum'N Bass, house,...)

Op XBOX360 zal je normaal gezien gewoon je eigen muziek kunnen afspelen. Ik weet echter niet hoe het zit met PS3.

* er zijn zeer veel genres en radiozenders die terugkomen in de GTA spellen. Daarnaast kiest R* zorgvuldig zijn muziek (die draaglijk is voor elk GTA-speler). Op deze gegevens heb ik mij gebaseerd :)

P.S.: mooi gezegd Stillesandro ;)

Bewerkt: door m3o
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het weer voornamelijk de User Track Player wordt voor mij. Meestal probeer ik de muziek dan toch te laten kloppen, dus niet dat ik bijv in VC naar Bloodhound Gang ging zitten luisteren ofzo. Maar ik hoop stiekem toch op (en anders zet ik ze er zelf in) Kaiser Chiefs, Black Eyed Peas, Gorillaz, Maroon 5, Panic! at the Disco, Razorlight, Wolfmother, en ga zo maar door. En anders naai ik er gewoon alle muziek in van Iron Maiden en Guns 'N' Roses die ik kan vinden :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond dat de moderne HIPHOP im SA wel leuk was hopelijk komt die ook. :tu:

moderne hiphop in sa? :puh: ja modern in begin jaren negentig hè, want toen speelde dat af :puh:

@DonLeone, een of 2 van die namen misschien, maar rockstar heeft gezegd niet meer voor zulke grote namen te gaan voor hun acteurs en soundtrack. je zult dus ook veel underground muziek horen en onbekende bandjes..daar had gta 3 geloof ik ook veel van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...