Boris H. Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Microsoft is met een geheel nieuw product gekomen wat tot nu toe alleen in science fiction films mogenlijk was. Het gaat om een heel nieuw soort computer die niet meer werkt met de huidige besturingen zoals toetsenbord en muis maar compleet met je handen. Je kan alles verslepen en bewerken met je handen. Het is een computer in de vorm van een tafel met i.p.v. een blad een soort groot touchscreen waarmee je alles kan besturen, slepen, bewegen, bekijken enz. enz. enz. Bekijk hieronder enkele filmpjes: Filmpje 2 - de mogenlijkheden Deze nieuwe PC zal eind dit jaar verschijnen voor de prijs van ongeveer 10.000 dollar. Wat vinden jullie hiervan? Zal hij in de toekomst de PC zoals we die nu kennen vervangen? Dit heeft natuurlijk eindeloze mogenlijkheden! Boris H. Bewerkt: 2 juni 2007 door Boris H. Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Wow! Ik stond even versteld, eerst dacht ik dat het gewoon effecten waren in die filmpjes maar die demo laat zien dat het echt is.. echt Wow! Maar natuurlijk weer zo duur dat je het alleen in Restaurants vind of bij heel rijke mensen =/ Wel logsich want dit is echt... revolutionair! Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Wauw.. Echt wel vet! Als ik het zo zie vind ik het wel 10000 waard. Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nu is het nog duur omdat het compleet nieuw is. Het wordt vanzelf wel goedkoper. Maar als je zo'n computer koopt hoef je er verder niks bij te kopen. Geen scherm of wat dan ook. Over 5 jaar zal een merendeel van de mensen wel zo'n ding in huis hebben! Het is echt prachtig en bied ontzettend veel mogenlijkheden en een enorme gebruiksvriendelijkheid! Nog meer comments? Boris H. Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nu is het nog duur omdat het compleet nieuw is. Het wordt vanzelf wel goedkoper. Maar als je zo'n computer koopt hoef je er verder niks bij te kopen. Geen scherm of wat dan ook. Over 5 jaar zal een merendeel van de mensen wel zo'n ding in huis hebben! Het is echt prachtig en bied ontzettend veel mogenlijkheden en een enorme gebruiksvriendelijkheid!Nog meer comments? Boris H. Nou.. ik denk niet dat alle digitale fotocamera's hier mee werken, same voor mobieltjes en palmtops. En over dat goedkoper worden, voordat het betaalbaar word zijn we wel weer ff verder =/ Reageren
ifc3 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nu is het nog duur omdat het compleet nieuw is. Het wordt vanzelf wel goedkoper. Maar als je zo'n computer koopt hoef je er verder niks bij te kopen. Geen scherm of wat dan ook. Over 5 jaar zal een merendeel van de mensen wel zo'n ding in huis hebben! Het is echt prachtig en bied ontzettend veel mogenlijkheden en een enorme gebruiksvriendelijkheid!Nog meer comments? Boris H. Dit bestond toch allang? Apple Multitouch IF??? en ik had ook al eens eerder een gezien, die je niet eens hoefde aan te raken, dus zo nieuw is het niet. Het is gewoon een tablet PC met een Multitouch IF met wat vernieuwde software. Je hebt al een Tablet PC voor 2000 euro. Laad er Ubuntu + beryl op en je kunt ongeveer hetzelfde. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Jep, het bestaat al langer, en met deze kun je nog niet eens de helft mee... Reageren
ifc3 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Jep, het bestaat al langer, en met deze kun je nog niet eens de helft mee... Hardware: Bestaat al (Apple voor meerdere interacties, enkele interacties nog veel meer bedrijven) Software: BumpTop, Beryl, 3D looking glass, LinuxMCE Edit: en dan hebben we het over gratis software, dat draait op iedere pc en Apple vraagt vast geen 10000 euri voor een mac met touchscreen. In ieder geval heb je al een fatsoenlijk touchscreen voor 800 euro, dus geen 10000. Bewerkt: 2 juni 2007 door ifc3 Reageren
gybrus Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Dit is meer een soort entertainment apparaat. ik heb namelijk geen enkele manier gezien hoe je hierop een spel kunt spelen zonder muis :O Ik denk dat over 10 jaar dit wat interesanter wordt =D Grats,G Reageren
nick11123 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Het ziet er wel echt vet uit! maarja wat heb je er nou aan ? foto,s enzo erop verslepen. naja ik denk iniedergeval niet dat iedereen z,n ding over 5 jaar in huis heb. aangezien je als je wat wil typen enzo het best lastig gaat. en ik weet niet hoe je ooit op z,n ding moet gamen Ik houw het nog wel op mijn desktop PC en dit ding kan pas intresant worden over een paar jaar ofso. maar ik denk dat de meeste nog de komende 5 jaar zijn desktop nog houd. Reageren
The GamerII Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Waarschijnlijk zal over tien jaar dit wel 'normaal' zijn, maar nu nog lang niet. Dit is meer voor de echte rijke mensen Reageren
SWYV Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Gybrus, ik denk meer over 2-3 jaar ipv 10jaar hoor ik stond echt met mond open hoe die ding het kan maar - voor de gamen is wel de vraag anders kan jij met de frieten of eetmiddelen erop laten en dan vb met worst mikken en die scherm volgt mee voor shooter games - hoe zit het met de rug als die ding horizontaal ligt, ik heb geen verticaal beeld gezien ervan Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik denk als het wel makkelijk is voor een simpel botd spelletje maar voor 3d shooters ist denk ik niet echt te doen ofzow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.