Kakaroth Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Hey Iedereen, Zijn er hier mensen die Medal Of Honor Allied Assault spelen? (MoH:AA) Ik speel weer, en ik vind het toch (weer) erg leuk. Post hier daarom 1. Gamenaam. 2. Je Clan. 3. Rol in je clan 4. Welk Speltype speel je het meest? 5. Eventuele Screenshots van je scores;). 1. -(TRN)-[b-Gen]-(DarkMike)-[Elite]{SA}. 2. -(TRN)-, The Return of the Noobs . 3. Hoogste member na Clan Leaders, Elite Squad Commander en Sniper Squad Tactics Leader. Ik ben Server Administratorop onze server en op onze website. 4. Ik speel Het Meeste Freeze-Tag, maar ook soms TDM en heel soms FFA. 5. http://media9.filewind.com/g.php?filepath=13327" target="_blank">Screenshot van scores hier te vinden Misschien kunnen we met zijn allen spelen Dat was het Bewerkt: 7 juli 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ik niet ik speel meer CALL of DUTY 2 en 3. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Post hier alleen als je het wel speelt, een topic met 80 reacties van leden die zeggen dat ze het niet spelen is ook onnodig. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik speel het soms nog, bij een vriend. Daar hebben ze een permanente lan kelder. Met 7 PC's en spelen we altijd een potje tegen elkaar. Dus heel soms, en ik zit btw niet in een clan e.d. Reageren
[Baz] Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ja, ik speel het, op het moment geen clans omdat ik DMW ban heb Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik speel het nog wel eens, maar niet op internet. En aan het eind van de zomer speel ik de nieuwe MOH, Medal of Honor Airborne . Reageren
Kakaroth Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Wat is je naam? Als je Xfire hebt PB me die dan,kom ook eens op de =||xXx||=Brigade Public Freeze Tag Server, IP:66.55.155.177:12203, is de 2e gerankte overall server van Mohaa Onze clanserver is helaas downgegaan, word aan gewerkt Reageren
alliedtroper Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 speel het bijna dagelijks naam is (gen)sniperking-be- of miscchien kent er iemand nog drpsycho ? Reageren
Wesley Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Phoe dat is alweer een tijdje geleden eerlijk gezegt dat ik MOHAA voor het laatst heb gespeelt. Dat was zo'n 3 jaar geleden ongeveer, ik vond het toen echt een super game, maar ik zit nu echt veel meer op Battlefield 2, dat is nou echt mijn favoriete game, ik speel er graag op. Ik heb volgens mij nog wel ergens die MOHAA CD liggen, ik zou eens kijken ofals ik het weer eens ga spelen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik speelde altijd de MOHAA demo , was een masterlijke demo en was er erg goed in op mijn andere pc. Ik heb nu een pc met draadloos internet en dan lagt ie te veel. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.