loutinie Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) ik wil graag modden maar ik heb versie 2.0 en je hebt 1.0 nodig ik wil hem dus patchen naar 1.0 maar het gaat niet want ik als ik aan geef waar ik gta san andreas heb opgeslagen zegt hij nothing to do ! The files are already updated maar als ik een mod aan breng op san andreas en wil gaan spelen gaat hij bij het loaden weer tot de helft van het balkje staan kan iemand mij helpen?? Bewerkt: 2 juni 2007 door loutinie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik wil graag een modden maar ik heb versie 2.0 en je hebt 1.0 nodig ik wil hem dus patchen naar 1.0 maar het gaat niet want ik als ik aan geef waar ik gta san andreas heb opgeslagen zegt hij nothing to do ! The files are already updated maar als ik een mod aan breng op san andreas en wil gaan spelen gaat hij bij het loaden weer tot de helft van het balkje kan iemand mij helpen?? Aan de patch enkel heb je dan denk ik niet genoeg. Je hebt zowel de 'main.scm' als de 'script.img' nodig van V1. Ik heb ze maar voor je in de bijlagen gedaan. Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Maak s.v.p. wel back-ups van de bestanden die je gaat overschrijden. Als het goed is heb je nu volledig V1, en moet je nu gewoon vlekkeloos kunnen modden. Overigens, in het hoofdmenu kun je zien welke versie je hebt. Als je voorheen V2 had, dan moet je dit kunnen zien in het hoofdmenu. Als er op dit moment niets staat, dan heb je V1, maar installeer nog wel even de twee bestanden voor de volledigheid. Dan heb ik tot slot nog iets. Het kan zijn dat de mod die je wil gebruiken een nieuw spel vereist, probeer dus eens een 'new game'. Daarnaast zullen je oude savegames ook niet meer werken, als je van versie veranderd. Veel succes, en als er nog vragen zijn hoor ik ze wel. V1 files: Reageren
loutinie Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 hij doet het nu wel dank je wel maar hij doet het wel traager Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 hij doet het nu wel dank je wel maar hij doet het wel traager Dat ligt waarschijnlijk aan de mod die je hebt geïnstalleerd, als je grote mods installeert, dan vraagt dat meer van het spel. Als het spel van zichzelf al traag loopt, dan moet je instellingen wat lager zetten. Zet de volgende opties wat lager; 'Draw distance', 'Visual FX quality' en 'Anti Aliasing'. Het beste is om als eerst de resolutie wat lager te zetten. Als je hem nu op 1024x786 hebt staan, kun je hem proberen even terug te zetten naar bijvoorbeeld 960x600 of 800x600. Misschien is het dan ook nog wel handig om te weten wat je nu lager zet. Als je de 'Draw Distance' naar beneden haalt betekent dit dat je minder ver in de verte kan kijken. Haal je de 'Visual FX quality' naar beneden, dan daalt natuurlijk de kwaliteit van het spel in zijn geheel. Als je 'Anti Aliasing' lager zet krijgen de objecten in San Andreas wat meer kartelachtige vormen. Waarschijnlijk zal GTA door deze aanpassingen wel weer wat soepeler lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.