Jump to content

Colin McRae: Dirt

bronzenknieschijf

Recommended Posts

Geplaatst:

sinds kort is de demo van colin mcrae dirt te downloaden op xbox360 en PC.. ik heb hem gedownload op de 360.. en k vind het echt super game... de autos rijden lekker en t ziet er bijna fotorealistisch uit.. ik ben hem van plan om hem bij de releas (15 juni) gelijk te gaan halen.. wat is jullie eerste indruk over de game?

Geplaatst:

Ik heb de demo ook gespeeld en ben super enthousiast. Ik ga hem op de realeasedag(22 Juni) zeker halen!

Ik heb de demo al zo'n 20 keer gespeeld. Echt een supergame!

Boris H.

Geplaatst:

ik ben em nu aant downloaden en ga later kijken of ie beter speeld dan richard burns rally er zittenw el grote verschillen in deze 2 games maar dan toch :clown:

Geplaatst:
ik ben em nu aant downloaden en ga later kijken of ie beter speeld dan richard burns rally er zittenw el grote verschillen in deze 2 games maar dan toch :clown:

In het begin rijdt het erg moeilijk maar na zo'n 5 race's merk je al dat het beter rijdt. Het is een besturing waar je heel erg aan moet wennen. Begin dan ook op het makkelijkste niveau(rookie) want anders is het in het begin te moeilijk en dus niet leuk!

Veel plezier met de demo!

Boris H.

Geplaatst:

Ik heb de demo gedownload op mijn Xbox360. Geweldig spel hoor. Ik heb nog nooit zo´n mooi racespel gezien.

Ik ga het spel gelijk kopen als hij uit is. Natuurlijk moet ik dan wel wat geld bij elkaar sparen...

Maar Colin McRae: Dirt staat op nummer 1 in mijn verlanglijstje van Xbox360-games.

Ik post hier waarschijnlijk nog wel een keer als ik het spel een dag of 4 heb.

Geplaatst:

weet iemand trouens de system specs van het spel of draait ie wel soepel op een :

amd 64 3500+ socket 939

1 gig ram

ati x1600pro

Geplaatst:

System Requirements for PC

----------------------------

Minimum Specifications

• Windows XP
  • DirectX 9.0c
  • Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+
    Processors must support SSE2. Certain Athlon processors (Such as the AMD Barton chip) do not, and will crash to desktop on starting the game
  • 1GB RAM.
  • Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above Shader Model 3 is a MINIMUM REQUIREMENT for this game to run.
  • DirectX Compatible Sound Card
  • 12.5 Gb Hard Drive Space

Geplaatst:
System Requirements for PC

Minimum Specifications

• Windows XP
  • DirectX 9.0c
  • Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+
    Processors must support SSE2. Certain Athlon processors (Such as the AMD Barton chip) do not, and will crash to desktop on starting the game
  • 1GB RAM.
  • Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above Shader Model 3 is a MINIMUM REQUIREMENT for this game to run.
  • DirectX Compatible Sound Card
  • 12.5 Gb Hard Drive Space

Dat zijn ruige systeemsspecs. Als ik dat spel in mijn PC doet spuugt hem gelijk weer uit.

Ik heb de DEMO gespeeld op me X360 en ik vond hem wel vet. Beetje lastige besturing maar dat wen inderdaad wel! Schade is ook realistisch!

Geplaatst:

Echt niet normaal meer die systeemeisen. We hebben nog een vrij nieuwe PC, Dualcore 2,06 Ghz, 1 GB ram en geforce 7650 GS, maar hij hapert gigantisch. Mag je echt wel een hele goeie comp hebben. Maar hij is wel mooi gemaakt.

Geplaatst:

ik geloof ook neit als die game dualcore ondersteund en dan is 2,06 ghz best weinig of je moet een core 2 duo hebben :dans:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de game op de X360 en ik heb de career mode helemaal uitgespeeld. Van de championships moet ik alleen nog de Global Championship. Deze game is zeker het kopen waard! Nog meer mensen hier die hem hebben?

Geplaatst:

Ik heb de game al even. Carriere na 2 dagjes uit. Nu champion bezig. Daarna online. Dus je bent er zeker even mee zoet.

Geplaatst:
Ik heb de game al even. Carriere na 2 dagjes uit. Nu champion bezig. Daarna online. Dus je bent er zeker even mee zoet.

De online mode moet je niet te veel van verwachten. Je racet namelijk in je eentje op tijd en aan het eind van de race word er een scorebord gemaakt aan de hand van die tijd.

Geplaatst:

De online mode moet je niet te veel van verwachten. Je racet namelijk in je eentje op tijd en aan het eind van de race word er een scorebord gemaakt aan de hand van die tijd.

weet ik wel.Maar valt wel goed mee :) Hopelijk komt er toch een update. dan is het af.

Geplaatst:

Ik heb het spel helemaal uitgespeeld in anderhalve week. Dat vind ik toch jammer. :N Hijs is super maar hij had wel wat langer mogen zijn. Gelukkig kan je alle races opnieuw starten. :) Weet iemand nog een makkelijke manierom snel aan veel geld te komen in de career mode? Ik meot namelijk even alle auto's kopen maar dat kost veel geld.

:cya:

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...