Jump to content

back in the futer mod vice city.

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe speel ik deze mod?

Ik neem aan dat je de installatie ervan wilt weten? Welnu, dat zal ik je even uitleggen. Je moet eerst de installer runnen. Vervolgens download je de IMG Tool. Met die tool open je 'GTA3.img', te vinden in de map 'Models'. Je verwijderd dan de volgende bestanden:

• Hotring.dff
  • Hotring.txd
  • Deluxo.dff
  • Deluxo.txd
  • Rcbaron.dff
  • Rcbaron.txd
  • Sabretur.dff
  • Sabretur.txd
  • Bus.dff
  • Bus.txd
  • Skimmer.dff
  • Skimmer.txd
  • Zebra.dff
  • Zebra.txd

Deze bestanden zijn als het goed is door de installer ergens geplaatst, je moet deze bestanden weer toevoegen. Let er dus wel op dat je niet de originele weer toevoegd, maar de bestanden van de mod zelf. Toevoegen kan je doen via 'commands > add.'

Je hebt ook nog enkele geluiden die bij de mod horen, die installeer je als volgt: Je opent de 'gta3audio.exe', en met dat progamma open je weer 'sfx.SDT'. Dit bestand is te vinden in de 'Audio' map. Zoek en vervang dan de originele geluiden van het spel, met die van de mod. Vervang overigens via deze volgorde:

• 1. Vervang
    2. Rebuild ('File > Rebuild')
    3. Sluit progamma af
    4. Start progamma op
    5. Vervang
    6. Rebuild ('File > Rebuild')
    7. Etc.

Geplaatst:

Een mooie uitleg -Matthijs-, maar ik interpreteer the Coke dealer's probleem anders. Ik denk dat hij wil weten hoe je de mod, na de installatie kan gebruiken. Oftewel hoe je alle functies voor elkaar krijgt. Het zijn nogal wat leuke functies en ik zal proberen er geen over te slaan:

De 3 DeLorean's spawnen: bukken + rennen tegelijkertijd (bij mij: spatie + c)

KITT naar je toe laten rijden: tab + schieten (bij mij: Tab + lCtrl)

De tijdtrein spawnen: naar achter kijken + rennen (bij mij: Caps + spatie)

In de DeLorean's kun je tijdreizen door op 'naar achteren kijken' te klikken (bij mij: Caps) Met 'schieten' (lCtrl of LMB) kun je de tijd vooruit zetten en met Caps bevestig je. Je moet de uren, 10-minuten, 1-minuten en jaartal instellen en vervolgens 88 mph rijden om te verdwijnen.

In de middelste DeLorean (uit deel 2 van de trilogie) kun je op Num-4 of Num-5 klikken om over te schakelen naar vlieg modus. Dan kun je met Num-6 en Num-9 optrekken/dalen. Als je onder de 35 mph vliegt, kun je met lShift of Spatie overschakelen naar hover-modus.

Met Tab + spatie kun je (als je naast je DeLorean staat) overschakelen naar RC-modus.

In KITT kun je met Num+ schakelen tussen wapens. Je kunt Num6 of Num9 inhouden voor Pursuit mode. Num6 of Num9 + spatie is de schietstoel. Met lShift kun je 'springen' als met een taxi. Ook kun je in super Pursuit Mode (weet zo de toetsencombi niet) tot wel 420 mph flink hard rijden.

Nou volgens mij waren dit de belangrijke functies wel. Let wel even op dat de controls anders kunnen zijn bij jou. Kijk daarvoor even in Menu > options > controls > redefine controls

Ook geldt dit waarschijnlijk alleen bij versie 0.2b Beta Update. Deze update kun je hier downloaden.

Veel succes met deze geweldige mod. Mocht je dit niet bedoelen, dan blijft het een mooie aanvulling op de installatiehulp van -Matthijs-.

Dit alles kun je overigens allemaal ook in de readme vinden. Misschien was het slim om daar te kijken. ;)

• 1 year later...
Geplaatst:
waar download je die mod?
Waar leer ik niet te bumpen? Waar leer ik zelf te zoeken? Waar leer ik te Googelen? Geef maar geen antwoord en kijk gewoon hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...