Jump to content

Probleem Windows XP SP2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb 7.04 ja , 3 weken geleden laten opsturen en vant weekend binnen. maar ik vind het enorm hoge CPU gebruik zo raar , het is bij mij normaal als ie niet hoger als de 20 procent komt en zelfs dat is in weinig gevallen.

En is het normaal dat als het cpu gebruik te hoog is dat ie dan helemaal stilvalt en dat het beeld blijft hangen?

Ja, want dan is het ¨moeilijk¨ om alles te berekenen (CPU berekend alles en als die ¨bezet¨ is kan er eingelijk niets anders gedaan worden, tenzij je een Window Manager hebt, die op de Videokaart werkt (Vista Aero voor een deel, Beryl, Compiz etc..).

Geplaatst:

oowja , iets wat mij opviel toen hij freezde toen ik dit Topic bekeek , jou userbar verspringt wel , dus dat kan hij wel maar verder valt alles in Taakbeheer en andere dingen stil

Geplaatst:
oowja , iets wat mij opviel toen hij freezde toen ik dit Topic bekeek , jou userbar verspringt wel , dus dat kan hij wel maar verder valt alles in Taakbeheer en andere dingen stil

Heb je ook al een ander bladerprogramma geprobeerd (Opera, Firefox)?

Geplaatst:

Mensen , heel erg bedankt voor jullie hulp , het probleem is opgelost.

Het lag aan een programma , die het internet van je computer zou meoten versnellen maar die gebruikte dus alle beschikbare CPU.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...