Wesley Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hey jongens, ik heb gisteravond even Age Of Empires III opgehaalt, en ik heb na een paar potjes spelen, alweer genoeg van signleplayer, ik wou dus even online gamen met AOE III. Ik moest daarvoor een update downloaden en installeren, dat heb ik dus gedaan, maar nu krijg ik het volgende: Zie hier de screenshot: http://img261.imageshack.us/img261/5127/ag...iresfoutrn6.jpg Kan iemand me helpen met dit probleem? Héél erg bedankt! Reageren
Wrieh Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hey jongens, ik heb gisteravond even Age Of Empires III opgehaalt, en ik heb na een paar potjes spelen, alweer genoeg van signleplayer, ik wou dus even online gamen met AOE III.Ik moest daarvoor een update downloaden en installeren, dat heb ik dus gedaan, maar nu krijg ik het volgende: Zie hier de screenshot: http://img261.imageshack.us/img261/5127/ag...iresfoutrn6.jpg Kan iemand me helpen met dit probleem? Héél erg bedankt! Doe is rapport verzenden. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Doe ik héél vaak... en alsnog doet die het niet. Reageren
Jowx Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Doe ik héél vaak... en alsnog doet die het niet. Aan die screen hebben we vrij weinig, misschien dat je een screen van het foutenrapport kan maken. Hoewel ik betwijfel dat iemand iets met die informatie kan, maar je weet het nooit.. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 als je m online wilt spelen en er is een update dan gaat aoelll eerst de update zelf gewoon downloaden doed ie automatisch dan vraagt ie of je het spel wilt afsluiten moet je ok klikken en dan sluit het spel zig af en krijg je 2zwarte scherm dingetjes 1 kleine en 1 grote en dan als oe klaar is gaat het spel gewoon weer aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.