jimi Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hey luitjes! Ik heb een probleem, ik wil graag mijn nieuw stuurtje op san andreas laten werken maar hij pakt het gewoon niet vroeger is het eens gelukt weete julli raad bedankt! Reageren
kristof01 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Je kunt al je hardware detecteren en toevoegen via: Configuratiescherm -> Hardware Veel succes! Reageren
jimi Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) dat heb ik al geprobeerd (hij is al geinstalleerd) heeft er ook iemand het bestandje gta_sa.set? (ander topic) bestandje voor stuur te laten werken Bewerkt: 3 juni 2007 door jimi Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 dat heb ik al geprobeerd (hij is al geinstalleerd)heeft er ook iemand het bestandje gta_sa.set? (ander topic) bestandje voor stuur te laten werken misschien kan je die ene gta_sa.set van jouzelf verwijderen, daarna stuur inpluggen, gta starten, en mischien doet hij het dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.