henk__l Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb alle airraces gehaald, behalve Barnstorming. Heeft er iemand tips want het vliegtuig (zo'n stuntvliegtuigje met 2 vleugels aan beide kanten) is niet te besturen! Bij Voorbaat Dank, PS: heb je de unique stunts nodig voor 100%???? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Ten eerste: je hoeft niet alle unique jumps te doen voor de 100% De uitleg, je moet met dat stuntvliegtuigje heel kort sturen, want hij is best gevoelig, je kan ook nog een beetje bijsturen. Het is natuurlijk ook altijd handig om het parcours uit je hoofd te kennen zodat je weet waar je heen moet, als het echt niet lukt kan je een savegame aanvragen. Verder heb je hier nog een 100% cheklist en hier kan je nog de beschrijving van wikigta vinden. Bewerkt: 2 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb alle airraces gehaald, behalve Barnstorming.Heeft er iemand tips want het vliegtuig (zo'n stuntvliegtuigje met 2 vleugels aan beide kanten) is niet te besturen! Bij Voorbaat Dank, PS: heb je de unique stunts nodig voor 100%???? Dat stuntvliegtuigje is inderdaad erg moeilijk te besturen. Integendeel tot de andere vliegtuigen hoeft het stuntvliegtuigje amper bestuurd te worden. Ga ja namelijk veel sturen, op en neer, dan is het vliegtuig niet goed meer te manoeuvreren. De kunst is juist om het vliegtuig goed bestuurbaar te houden, maak niet veel bochten, blijf vooral op één hoogte vliegen. Onthoudt dat je alle tijd hebt, er zit geen tijd aangebonden. Tevens staat er op Verdant Meadows ook een stuntvliegtuig. Je kan proberen met dat vliegtuigje te oefenen, zodat je het vliegen met een stuntvliegtuig onder de knie krijgt. Daarnaast is het gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen! De 'Unique Stunt Bonusses' zijn overigens niet voor de 100%, voor zover ik weet. Reageren
Rensch Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hij is inderdaad lastig ... heb 'm zelf ook een aantal keer moeten proberen (althans toen ik het spel net had) Een gouden tip is: heel veel 'remmen' ... oftewel heel veel achteruit drukken ... zodra je je vliegtuig niet meer onder controle hebt (wat vaak voorkomt) dan druk je meteen op remmen ... dan gaat het vliegtuigje langzamer vliegen en zo kun je jezelf rustig corrigeren! zoals al eerder is gezegd: er is geen tijd aan verbonden dus doe rustig aan! succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.