DJ-JoeY Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) || Grand Theft Auto Vice City Stories Voertuigen || Spel : GTA : VC (Test : [Ja]) | GTA III (Test : [Nee]Auteur : [bBC] Crime ThugExclusief : Ja , voor www.gtaforum.nl||Voertuigen||Voertuig : PCJ-600Screenshot : Bekijk HierDownload : Klik HierAuteur : [bBC] Crime ThugVoertuig : InfernusScreenshot : Bekijk HierDownload : Klik HierAuteur : [bBC] Crime Thug Mvg , [bBC] Crime Thug Bewerkt: 2 juni 2007 door DJ-JoeY Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ben jij [bBC] Crime Thug? Want anders mag je dit niet posten Reageren
Black Force Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 volgens mij zijn die screens gewoon auto's die al in Vice City zaten.... Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik zie maar heel erg wijnig verschil hoor. aleen bij die motor kun je het redelijk zien. maar wat heb je daar nu aan om 99% dezelfde autos uit gta VCS in VC te zetten ?? je ziet echt bijna geen verschil. Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Maarja Het is wel mooi tog ? PS : Ik weet niet waar ik m'n nick kan veranderen .. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 de nickname doe jij aanvragen aan een van de admins voor "name wijziging" on topic: hmm ik zie eigenlijk geen verschil mss tip, nieuwe wielen velgen, reflecties, echte opvallende auto's die GTA VCS wel hebben en GTA VC niet hebben denk aan de witte cuban hermes enz .. Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Ok dan man , bedankt ik heb de Cuban Hermes ook alleen nog uppen enz. Reageren
GTAdedan Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 mmm.. ik wil niet gemeen doen hoor maar dit lijkt wel heel veel op mijn VCS cars mod...het spijt me als het niet zo is en dan wens ik je veel succes VCScars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.