PIERRO P Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb nog een poging gedaan om een sig te maken. Zelfde stijl als mijn huidige. Welke vinden jullie mooier?? Mijn huidige sig of deze nieuwe?? Rates and comment. Reageren
ifc3 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Ik heb nog een poging gedaan om een sig te maken.Zelfde stijl als mijn huidige. Welke vinden jullie mooier?? Mijn huidige sig of deze nieuwe?? Rates and comment. ( Ik zou de border 1px doen en een ander lettertype kiezen of de letters beter inblenden en een effectje toevoegen. ik geef hem een 5/10.) Heb nu maar eens mijn rate-progje gebruikt: Lettertype: 7.33 Plaatsing en inblending van het lettertype: 7 Look van het font: 8 Kleur van het lettertype: 7 Border: 4.5 Dikte van de rand: 3 Stijl van de border: 6 Render/logo/stock: 5.5 Ingeblend: 5.5 Stijl: 5.5 Plaatsing: 5.5 Overig: 6.33 Achtergrond: 9 Effecten: 4 Exta's: 6 Comments: Er zitten wat weinig effecten in je sig. Doe de border bijvoorbeeld maar minder dik (bv. 1px) en zet er mischien een logo of render in. Mischien ligt dit ook wel wat aan de stijl Bewerkt: 2 juni 2007 door ifc3 Reageren
PIERRO P Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Het lettertype ga ik niet veranderen. dat hoort bij de sig. De border verander ik dan wel even. Maar ik denk dat ik maar een nieuwe stijl ga gebruiken. Ik heb geen ideen meer voor dit soort sigs. Bedankt voor de reactie edit. Ik heb er nu een rand omheen gemaakt. nog iets. de sig bestaat net als mijn huidige uit 3 plaatjes. kijk naar de witte en de schuine boom. Daar achter zit de grens van de plaatjes verstopt Bewerkt: 2 juni 2007 door PIERRO P Reageren
jakooza Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 sorry ik vind hem gewoon niet zo mooi, weet niet waarom. mssn is hij te simpel. 5/10 Reageren
D Corleone Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) sorry ik vind hem gewoon niet zo mooi, weet niet waarom.mssn is hij te simpel. 5/10 Ik ben het niet met jou eens, ik vind hem mooier dan Pierro P z'n andere The Summit sig. Maar misschien kan je wel weereens iets anders proberen. En je kan misschien nog wel wat meer effecten gebruiken. Verder vind ik hem heel mooi, en je hebt een mooi lettertype gebruikt. 7,5/10 Bewerkt: 3 juni 2007 door D Corleone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.