Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Ik was eens Denise aan het daten, komt Millie opeens aanrijden. Dan moet je haar afschudden. Maar ik heb nauwelijks 1 stap kunnen zetten. Dan kom je ook zo lekker makkelijk weg. Niet dat het zo erg is, dat bedoel ik, waar slaat het op? Als Denise haar ziet dan krijg je zo'n soort van 'Wat, heb je een andere?' En dan denk ik "Damn, nu ben ik erbij, wat zou er nu gebeuren en dan krijg ik opeens de autosleutels van Denise? Ik snap niet wat dat met Millie te maken heeft? EDIT: Ik heb nu Denise's autosleutels, zit haar auto nog op slot -_-' Bewerkt: 2 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ehh.. ik snap het niet helemaal... kwam er een girlfight ofzo toen ze elkaar zagen? Ik snap het punt ook niet. Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik denk dat je bedoelt dat je het raar vind dat als Denise erachter komt dat je nog een ander hebt, je haar auto's sleutels krijgt. Dat is inderdaad ook raar, want het hoort zo niet. Waarschijnlijk is het gewoon een bug. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Wanneer kom je dit allemaal tegen dan? Ik ben het nog nooit eerder tegengekomen. Artic heeft wel gelijk. Ik deed namelijk de cheat dat de relatie met Denise 100% was terwijl ik aan het daten was. Zodra ik weer ingame ging zette ik een paar stappen en meteen kwam de cutscene. Ik heb ook nog nooit 100% met Denise gehad. Maar wat krijg je normaal dan bij die scene? Gewoon dat je date over is of ook nog iets anders? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Wanneer kom je dit allemaal tegen dan? Ik ben het nog nooit eerder tegengekomen.Artic heeft wel gelijk. Ik deed namelijk de cheat dat de relatie met Denise 100% was terwijl ik aan het daten was. Zodra ik weer ingame ging zette ik een paar stappen en meteen kwam de cutscene. Ik heb ook nog nooit 100% met Denise gehad. Maar wat krijg je normaal dan bij die scene? Gewoon dat je date over is of ook nog iets anders? Van Denise Robinson krijg je haar autosleutels vanaf 50%, bij 100% krijg je een pooier-pak (Pimp Suit) in je garderobe. Haar auto staat er vaak alleen als zij ook thuis is.Voor meer informatie over mevrouw Robinson en de andere chickies waar je mee uit kan en waar je een relatie mee kan opbouwen verwijs ik je door naar wiki, >klik hier<. Veel plezier P.S. Het percentage wat je nodig hebt om met een dame te drinken (sex)[/font] wordt teniet gedaan als je alle oesters hebt gevonden, dan geldt dit al vanaf 0%. Bewerkt: 2 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
JeGe Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Die cheat, waar kun je die vinden?(ps2) Reageren
IRP Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Die cheat, waar kun je die vinden?(ps2) typ bij google cheats in en je vind ze vanzelf Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ik krijg een heck lot of PB's naar me toegestuurt over wat de cheat is. Hiervoor heb je een trainer nodig. Meteen ingame zit die cheat niet. Hier kun je trainers downloaden, neem Crazy Trainer +151. Deze cheat kan dus niet op PS2/Xbox, maar er is wel iets wat ARmax heet, maar daar heb ik verder geen verstand van... Bewerkt: 3 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik krijg een heck lot of PB's naar me toegestuurt over wat de cheat is.Hiervoor heb je een trainer nodig. Meteen ingame zit die cheat niet. Hier kun je trainers downloaden, neem Crazy Trainer +151. Deze cheat kan dus niet op PS2/Xbox, maar er is wel iets wat ARmax heet, maar daar heb ik verder geen verstand van... Ik weet welwat armax is(action replay max) maar dat is jammer want ik heb hem op de ps2. Achja, Denise was toch al dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.