Nielok Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Lettertype: 7 Plaatsing: 8 Face: 7 Kleur: 6 | Render: 8,5 Plaatsing: 9 Mooiheid: 8,5 Ingeblend: 8 | Border: 7 Stijl: 6 Dikte: 8 | Kleur: 7,5 Stijl: 8 Verdeling: 7 | Achtergrond: 6 | Effecten: 6 | Overige: | Bonuspunten: | Commentaar: een mooie signature! ik hou wel niet zo van grunge brushes. render is goed ingeblend, kleuren zijn iets te lichten in bovenhoeken. Gebruik ook eens wat anders dan alleen grunge brushes in een signature | TOTAAL: 7 | Aantal sterren: (Bedankt voor het vereenvoudigen Flitskikker) Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) hier is hij: rates Lettertype: 9 Plaatsing en inblending van het lettertype: 9 Look van het font: 10 Kleur van het lettertype: 8 Border: 8 Dikte van de rand: 7.5 Stijl van de border: 8.5 Render/logo/stock: 8.33 Ingeblend: 9 Stijl: 8 Plaatsing: 8 Overig: 8.17 Achtergrond: 8 Effecten: 8.5 Exta's: 8 Comments: Het is een goede sig met veel effecten, alleen vind ik de kleuren wat eentonig. Ik vind ook dat je lettertype een leuk effect heeft. Totaal Cijfer: 8.38 EDIT: (ps. dank aan mijn beoordeel systeem dat zo'n rate makkelijk te doen is) Bewerkt: 3 juni 2007 door ifc3 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Lettertype: 7,66666666666667 Plaatsing: 7 Face: 8 Kleur: 8 Render: 8,5 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8,5 Border: 8 Stijl: 8 Dikte: 8 Kleur: 8,5 Stijl: 8,5 Verdeling: 8,5 Achtergrond: 8,8 Effecten: 9 Overige: 8,5 Bonuspunten: Commentaar: Prachtige signature, alleen de plaatsing van het lettertype vind ik niet zo heel best. Voor de rest echt prachtig! KUTGW! TOTAAL: 8,42381 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Twankala Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) *bump* zou er nog iemand kunnen raten Bewerkt: 6 juni 2007 door twankala Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Yay! Eerste rate zonder systeem . Ik vind de sig een beetje matig vergeleken jou sigs. Je maakt mooie sigs, maar ik vind deze wat minder... De rendere is goed ingeblend met de brushes. Alleen ik vind de lichts effecten niet zo mooi. Ook de kleuren zijn niet zo mooi, want bruin past niet echt met Spiderman. Aan de andere kant begrijp ik het kleur gebruik ook wel, want rood zo ook niet zo mooi zijn... Die lichts effecten aan de linker en rechter kant zijn niet zo mooi. Die zou ik weg halen of anders zetten als ik jou was. Je text Twankala is wel mooi. Ik zie je wel vaker de text zo aan de zijkant zetten, en daar is niets mis mee . Misschien is er ook iets te veel gebrushed, dan wordt het ook automatisch wat minder... 76% - De lichts effecten maken de sig een stuk minder vet Verder wel OK... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.