Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat gebeurt er als je de gang uitschakelt, maar het gebouw niet koopt? Neemt dan een andere gang het over, of blijft het te koop staan?

Geplaatst:

Wanneer je een vijandelijke bende uit een empire-site verdreven hebt komt het gebouw te koop te staan. Wanneer jij het gebouw niet koopt zal vroeg of laat een andere bende (zoals de Biker Gang of de Sharks) het gebouw kopen, zodat je weer helemaal opnieuw kunt beginnen met het gebouw te veroveren. :puh:

Geplaatst:
Wanneer je een vijandelijke bende uit een empire-site verdreven hebt komt het gebouw te koop te staan. Wanneer jij het gebouw niet koopt zal vroeg of laat een andere bende (zoals de Biker Gang of de Sharks) het gebouw kopen, zodat je weer helemaal opnieuw kunt beginnen met het gebouw te veroveren. :puh:

Ok, bedankt :) Wel grappig, als ze dan net gestalt zijn, meteen weer binnen vallen en de boel kort en klein rammen :puh:

Geplaatst:

Kan je lekker 'over and over again' die gasten aanvallen :eten::dans::bonk:

>>> Door SummerBase: De topicstarter is al geholpen en dit is niet echt een nuttige bijdrage, in het vervolg dus even kijken of het nuttig of niet nuttig is om te posten. ;)<<<

Geplaatst:

Ik heb nog een vraagje over het Empire Building en ik vind het zonde om daar een nieuw topic over te maken.

Als je alle Empires hebt veroverd, zullen de Sharks en Bikers je dan nog lastig vallen?

Je buildings en/of jezelf?

Geplaatst:

Normaal gesproken zouden alle vijandelijke bendes (lees: Biker Gang, Sharks en Cholos) zodanig verzwakt moeten zijn nadat je ze economisch (dus als je alle empire-sites overgenomen hebt) uitgeput hebt, dus zouden ze jou niet meer moeten aanvallen. Dat is dan bij mij ook het geval, maar van andere mensen hoor ik wel eens dat ze nog wél aangevallen worden. Ik denk dus dat dit verschilt per spel of zo, dus met zekerheid kan ik niet zeggen of jij nog wel of niet aangevallen zult worden. Maar ga er in ieder geval van uit dat dit niet zo is. ;)

Geplaatst:

dit is al eens gevraagd en ik heb er al een een antwoord op gegeven hier is dan de post

QUOTE(Bassiej™ @ 14 May 2007, 12:42:08)

QUOTE(mrwhoopy @ 14 May 2007, 12:39:18)

ik heb een vraag heeft er iemand al alle empire buildings overgenomen?

zoja dan is mijn vraag wordt je nog steeds aangevallen als je ze allemaal overgenomen heb of niet

Ja, nadat je alle Empire Buildings hebt overgenomen wordt je helaas nog steeds aangevallen. Dus als je alle Empire Buildings hebt kun je helaas nog steeds niet rustig van GTA: Vice City Stories genieten...

juist wel,

Ik heb nu wel VCS op PS2 maar ik wordt helemaal niet meer aangevallen. de truc is als je teveel wordt aangevallen moet je gewoon even stoppen met VCS saven en kappen, als je het daarna weer opstart is alle gang haat verdwenen en kan je rustig een zonnebril opdoen en genieten van je inkomsten.

even over die inkomsten je verdient het meest met Robbery en het minst met Protection Racket.

P.S. ik verdien 106.000 per dag met mijn favorite Buissnesses

ik hoop dat je hier wat wijzer van wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...