Jump to content

Veel missies in GTA 4.


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's?

Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    5

  • K.O.

    3

  • mad_ce

    3

  • b4rtsimps0n

    3

Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's?

Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben.

Van mij mag GTA IV veel meer missies hebben missies zijn tog het leukste.

Link to comment
Delen op andere websites

@ de bovenstaande drie posts:

Er is al bekend (= dus feit) dat er minder missies komen, maar dat deze langer zullen zijn. De storyline-lengte moet je niet in het aantal missies tellen, maar in uren. Anyway, back on topic:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er rond de 200 missie's komen.

Lekker veel speelplezier.

Er moet dan wel veel variatie in zitten

Volgens Jow Tommy Vercetty heeft SA zo rond de 103 missies. Als IV er minder heeft, lijkt mij de kans dat er rond de 200 missies komen vrij klein :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's?

Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben.

Van mij mag GTA IV veel meer missies hebben missies zijn tog het leukste.

Veel missie's zijn stom.

Toch als je vast zit in je game.

Dan zit je gewoon met je vingers te draaien :puh: .

Maarja:als je dan toch iedereen kan opbellen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het goed zeg, maar eigenlijk is de storyline een soort van 'onbeperkt'. Je kan namelijk altijd uitgaan en met vrienden hangen. Daardoor zal het veel leuker zijn als je hem 100% hebt :) Een groot voordeel dus ten opzichte van de vorige GTA's

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er eigenlijk zoveel mogelijk missies zijn want dan heb je iets om naar te streven

maar ik denk dat het er rond de 100 zullen zijn

maar was hier al eens geen topic over??

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...