Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's? Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben. Reageren
Wijst Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's? Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben. Van mij mag GTA IV veel meer missies hebben missies zijn tog het leukste. Reageren
mad_ce Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik zou graag evenveel misies hebben, maar dan met meer varitie. Mischien zorgt je "cellphone" hier wel voor... Reageren
K.O. Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 @ de bovenstaande drie posts: Er is al bekend (= dus feit) dat er minder missies komen, maar dat deze langer zullen zijn. De storyline-lengte moet je niet in het aantal missies tellen, maar in uren. Anyway, back on topic: Reageren
mad_ce Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 De storyline-lengte moet je niet in het aantal missies tellen, maar in uren. Juist, was ik vergeten te vermelden, srry Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik hoop dat er rond de 200 missie's komen. Lekker veel speelplezier. Er moet dan wel veel variatie in zitten Reageren
K.O. Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik hoop dat er rond de 200 missie's komen.Lekker veel speelplezier. Er moet dan wel veel variatie in zitten Volgens Jow Tommy Vercetty heeft SA zo rond de 103 missies. Als IV er minder heeft, lijkt mij de kans dat er rond de 200 missies komen vrij klein Reageren
profile Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's? Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben. Van mij mag GTA IV veel meer missies hebben missies zijn tog het leukste. Veel missie's zijn stom. Toch als je vast zit in je game. Dan zit je gewoon met je vingers te draaien . Maarja:als je dan toch iedereen kan opbellen Reageren
mad_ce Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Lekker met vrienden gaan afspreken om mensen overreind te rijden en neer te knallen Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik weet niet of ik het goed zeg, maar eigenlijk is de storyline een soort van 'onbeperkt'. Je kan namelijk altijd uitgaan en met vrienden hangen. Daardoor zal het veel leuker zijn als je hem 100% hebt Een groot voordeel dus ten opzichte van de vorige GTA's Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Denken jullie dat er veel missies zijn in GTA 4 ? Ik denk best wel veel. Maar ik denk dat de meeste missies nog in steeds in GTA San Andreas. Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Denk dat er weer aardig wat missie's zullen zijn maar niemand behalve R* kan dit nu weten he? Boris H. Reageren
Black Force Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ik denk dat er wel rond de 100 missies in GTA IV zitten, maar ik denk dat er ook veel andere dingen te doen zijn die in SA niet konden, zoals bijvoorbeeld de multiplayer! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) ik hoop dat er eigenlijk zoveel mogelijk missies zijn want dan heb je iets om naar te streven maar ik denk dat het er rond de 100 zullen zijn maar was hier al eens geen topic over?? Bewerkt: 2 juni 2007 door SNIPER44 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hoeveel is nog niet bekend. Wel zullen missies meerdere eindmogelijkheden hebben. Waardoor je iedere keer een andere soort missie zult krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.