Jump to content

Veel missies in GTA 4.


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Eerlijk gezegd denk ik wel dat R* er werk van gemaakt heeft om leuke,toffe en vooral veel missie's te bedenken.

Ik ben er dus bijna van overtuigd dat gtaIV vol zal zitten met nieuwe opdrachtgevers en zijmissie's.

Volgens mij zullen we wel een tijdje zoet zijn met gtaIV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    5

  • K.O.

    3

  • mad_ce

    3

  • b4rtsimps0n

    3

Eerlijk gezegd denk ik wel dat R* er werk van gemaakt heeft om leuke,toffe en vooral veel missie's te bedenken.

Ik ben er dus bijna van overtuigd dat gtaIV vol zal zitten met nieuwe opdrachtgevers en zijmissie's.

Volgens mij zullen we wel een tijdje zoet zijn met gtaIV.

Een Tijdje maar?

R* is er mee bezig om buiten de missie nog meer te kunnen doen!

dus ik denk dat we meer dan een Tijdje bezig zijn met nieuwe dingen uittevinden in het spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik wel dat R* er werk van gemaakt heeft om leuke,toffe en vooral veel missie's te bedenken.

Ik ben er dus bijna van overtuigd dat gtaIV vol zal zitten met nieuwe opdrachtgevers en zijmissie's.

Volgens mij zullen we wel een tijdje zoet zijn met gtaIV.

Een Tijdje maar?

R* is er mee bezig om buiten de missie nog meer te kunnen doen!

dus ik denk dat we meer dan een Tijdje bezig zijn met nieuwe dingen uittevinden in het spel!

dat hoop ik maar ja :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd denk ik wel dat R* er werk van gemaakt heeft om leuke,toffe en vooral veel missie's te bedenken.

Ik ben er dus bijna van overtuigd dat gtaIV vol zal zitten met nieuwe opdrachtgevers en zijmissie's.

Volgens mij zullen we wel een tijdje zoet zijn met gtaIV.

Een Tijdje maar?

R* is er mee bezig om buiten de missie nog meer te kunnen doen!

dus ik denk dat we meer dan een Tijdje bezig zijn met nieuwe dingen uittevinden in het spel!

dat hoop ik maar ja :eten:

wees maar gerust hoor :puh: het verhaal zal ongeveer net zo lang zijn als dat van san andreas, al heeft rockstar dit nog niet met zekerheid kunnen zeggen omdat het spel nog niet af is. Wat dan houser wel zei dat hij vrijwel zeker wist is dat er buiten missies een stuk meer te doen is dan in voorgaande gta's. een schatting van de speeltijd was 100 uur geloof ik. ik weet niet of dit alleen het verhaal is of daar alles in is begrepen

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ergens dat er was gezegd dat rockstar klachten had gekregen dat SA zo ongelofelijk lang was. Er werd gesuggereerd dat dit misschien zou worden verminderd, maar dan de quests leuker, spannender te maken en meer keuze mogelijkheden voor de speler toe te voegen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er komen om precies te zijn 149,5 missies.

1 halve missie omdat je die zelf bij rockstar mag komen afmaken alleen vliegtickets worden niet vergoed.

:duh:

Met andere woorden. Hoeveel missies is niet bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Het aantal missies zal me reet roesten, als ze maar uitdagend en vernieuwend zijn voor de gameplay. Poppetjes omleggen of ergens heen scheuren kennen we nu wel. Ik wil nieuwe dingen doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het aantal missies zal me reet roesten, als ze maar uitdagend en vernieuwend zijn voor de gameplay. Poppetjes omleggen of ergens heen scheuren kennen we nu wel. Ik wil nieuwe dingen doen!

zal je reet roesten?

wat is dat dan :7

Maar je hebt wel gelijk, de missie's in vorige gta's waren vaak veel hetzelfde, er moeten veel nieuwe dingen in komen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het aantal missies zal me reet roesten, als ze maar uitdagend en vernieuwend zijn voor de gameplay. Poppetjes omleggen of ergens heen scheuren kennen we nu wel. Ik wil nieuwe dingen doen!

zal je reet roesten?

wat is dat dan :7

Maar je hebt wel gelijk, de missie's in vorige gta's waren vaak veel hetzelfde, er moeten veel nieuwe dingen in komen :Y

Viel wel mee toch? Ik vond het eigenlijk allemaal best wel afwisselend hoor. Je moet Scarface: The World Is Yours[/font] maar eens spelen, dan kom je wel terug van deze mening ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het aantal missies zal me reet roesten, als ze maar uitdagend en vernieuwend zijn voor de gameplay. Poppetjes omleggen of ergens heen scheuren kennen we nu wel. Ik wil nieuwe dingen doen!

zal je reet roesten?

wat is dat dan :7

Maar je hebt wel gelijk, de missie's in vorige gta's waren vaak veel hetzelfde, er moeten veel nieuwe dingen in komen :Y

Viel wel mee toch? Ik vond het eigenlijk allemaal best wel afwisselend hoor. Je moet Scarface: The World Is Yours[/font] maar eens spelen, dan kom je wel terug van deze mening ^_^

ja oke ik heb laatst GTA LC uitgespeeld en die missie´s zijn wat saai, maar in san andreas was er el best veel afwisseling ja, maar het moet toch meer kunnen lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...