Jump to content

Veel missies in GTA 4.


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

het lijkt mij wel leuker meer missies van kortere duur. maar als ze best makkelijk en leuk zijn best lang zijn. want al heb je weinig missies van lange duur en ze zijn kei moelijk ben je steeds halverwege en je kunt het niet meer hale kun je weer lekker opnieuwe beginne:S en dat is nou egt wat ik haat aan missies.. dus ik hoop dat er ongeveer 100 missies komen waarvan 30 ofzo heel lang leuk en niet al te moelijk zijn en 70 best kort tot gemiddelde duur zijn en best moelijk zijn;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    5

  • K.O.

    3

  • mad_ce

    3

  • b4rtsimps0n

    3

Ik denk dat de gewone hoofd-missies even veel of een beetje minder dan GTA san andreas zullen zijn maar dat het aantal Sub-missies enorm groot zal zijn en omdat we beginnen met een arme rus in het beloofde land hebben we misschien kans dat we weer zo van asset en property missies gaan hebben zoals in Vice City

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de missies lekker lang zijn met een intressante opdracht. en dat helemaal opnieuw begginnen kunnen ze wat mij betreft ook wel is oplossen. dan heb je gewoon een soort van chekpoints(denk aan end of line van san andreas dat is nouw een perfecte oplossing). dat als je dan terug komt bij de missie dat je dan weer terug komt waar je was. maar dan moeten ze wel de handige optie uit vice city stories toepassen namelijk die van wapens terug kopen als je dood of opgepakt bent.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...