Jump to content

Dingen oppakken en wegsmijten bijvoorbeeld


Politiehelikopter

Recommended Posts

Hopen jullie dat je dingen op kan pakken en bijvoorbeeld weg kan smijten? Dan is er bijvoorbeeld een politieagent, dan pak je een vuilnisbak en gooie je het naar die agent, zou wel gaaf zijn hahha...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Politiehelikopter

    3

  • Nemean^inf

    2

  • -IV-

    2

  • TomHagen

    2

Hopen jullie dat je dingen op kan pakken en bijvoorbeeld weg kan smijten? Dan is er bijvoorbeeld een politieagent, dan pak je een vuilnisbak en gooie je het naar die agent, zou wel gaaf zijn hahha...

leuk ?

Link to comment
Delen op andere websites

:schater: Deze functie zit er wel bij bij sommige spellen !

Het zou wel leuk zijn, maar niet te overdreven veel want stel je voor je staat voor een vuilnis bak en er is een man achter je met een wapen die jou wil vermoorden en dat je dan perongeluk op die knop drukt en dan heel die vuilnisbak oppakt, dat zou dan toch wel veel tijd pakken ! Of niet ?

Woetsha.

Link to comment
Delen op andere websites

Niko is de Hulk niet. Veel prullenbakken op straat wordt heel erg goed vastgemetseld om dit soort vandalisme te voorkomen. Maar gewoon dingen naar mensen's hoofd toe gooien lijkt me inderdad erg leuk. Ook al is het maar een weggegooid milkshake bekertje, het is altijd leuk om te kijken hoe iemand hierop reageert :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niko is de Hulk niet. Veel prullenbakken op straat wordt heel erg goed vastgemetseld om dit soort vandalisme te voorkomen. Maar gewoon dingen naar mensen's hoofd toe gooien lijkt me inderdad erg leuk. Ook al is het maar een weggegooid milkshake bekertje, het is altijd leuk om te kijken hoe iemand hierop reageert :puh:

Hahah. Ja, dit lijkt mij ook inderdaad wel leuk :schater:. Misschien als je ammo op is dat je dan je wapen naar je tegenstander kunt gooien en dan de kans krijgt om weg te rennen of te schuilen. Maar zoals eerder gezegd: het hoeft niet echt overdreven te zijn zoals een vuilnisbak.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel lol bij de bakker een taart halen en vol in iemands gezicht smijten.:clown:

Of met een Melee Weapon Bijv een Knife en dan naar iemand gooien dat ie gewond raakt

Jah tuurlijk :schater: Een taart gaan halen bij de bakker in Grand Theft Auto! :schater:

(Ge moet het nie tever gaan zoeken hé..)

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...