Jump to content

Dingen oppakken en wegsmijten bijvoorbeeld


Politiehelikopter

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Politiehelikopter

    3

  • Nemean^inf

    2

  • -IV-

    2

  • TomHagen

    2

Hoeveel van zo'n topic's gaan ze hier nog openen? :duh:

inderdaad zeg! en alle écht boeiende topics worden gesloten...

maar goed... on-topic dan maar. ja, het lijkt me leuk. jou ook? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Veel negatieve reacties,

Op zich vind ik het geen raar idee, in de werkelijkheid kan het ook waarom in een spel niet,

Als je na gaat in de nieuwe SplinterCell - Conviction kan dit ook, waarom in GTA-IV niet?

Als een misdadiger ontsnapt, gooit hij ook dingen omver, gooit dingen naar agenten, bijvoorbeeld blokkade maken, het komt wel realistischer.

Helemaal niet zo'n vreemd topic, het lijkt me zelfs een slim idee waar andere mensen net niet op kwamen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

't zou dan wel een erge rommel worden als je alles kan wegsmijten... lijkt me dus niet erg leuk!

niet als andere mensen het weer moeten opruimen.

mmm, ms als je een taakstraf krijgt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich vind ik het geen raar idee, in de werkelijkheid kan het ook waarom in een spel niet,

Als je na gaat in de nieuwe SplinterCell - Conviction kan dit ook, waarom in GTA-IV niet?

splinter cell en gta vergelijken kan niet echt. Het zou goed kunnen als feature in gta. Maar prullenbakken enzo gooien die op straat staan lijkt me niets voor niko. vaak zijn ze nl redelijk vol en ontilbaar, als ze al niet vast staan aan de grond.kleinere dingen zou misschien wel kunnen, dat je je omgeving dan beetje kan gebruiken als verweer als je geen geweren meer hebt. moet wel een beetje realistisch blijven natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me dat je een mes naar iemand smijt. Of stenen. Maar geen vuilnisbakken! dat vind ik echt niet bij GTA passen. Even een vuilnisbakje optillen en naar iemands hoofd smijten.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich niet zo'n gek idee, hoewel het niet te gek moet worden. Iedereen weet al dat er meer zwerfvuil over de straat rolt. Het is dus niet zo'n gek idee om, bijvoorbeeld, een milkshake-beker op te pakken, en tegen een voorbijganger aan te gooien. Maar een vuilnisbak wordt toch echt te gek...

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich vind ik het geen raar idee, in de werkelijkheid kan het ook waarom in een spel niet,

Als je na gaat in de nieuwe SplinterCell - Conviction kan dit ook, waarom in GTA-IV niet?

splinter cell en gta vergelijken kan niet echt. Het zou goed kunnen als feature in gta. Maar prullenbakken enzo gooien die op straat staan lijkt me niets voor niko. vaak zijn ze nl redelijk vol en ontilbaar, als ze al niet vast staan aan de grond.kleinere dingen zou misschien wel kunnen, dat je je omgeving dan beetje kan gebruiken als verweer als je geen geweren meer hebt. moet wel een beetje realistisch blijven natuurlijk.

Ik heb het niet over vuilnis bakken, je kan echter wel een vuilnisbak omwerpen zo dat er iemand over heen valt of zo iets.

Waarom niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...