joey breemer Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 wie zou zo vriendelijk willen zijn om mijn email adress toe te voegen en mij leren te modden mijn email-adress is *verwijderd* ps SAMI heb ik al geprobeert hij werkt niet bij mij >>> Door Wazuup: Emailadressen plaatsen en dubbelposten is niet toegestaan.<<< Reageren
Black Force Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 de beste manier om te leren modden in door in de master TUTORIAL LIST een tut te volgen voor beginners, en als je die onder de knie hebt neem je de een andere die iets moeilijker is, en je word vanzelf beter kan ik je vertellen. En voortaan moet je niet meer je msn of je email posten hier, dat is namelijk verboden, zeg hem in je profiel en verwijs degenen die jouw willen helpen naar je profiel voor je msn of via pb. sorry als ik een beetje moderator achtig overkom Reageren
joey breemer Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) de beste manier om te leren modden in door in de master TUTORIAL LIST een tut te volgen voor beginners, en als je die onder de knie hebt neem je de een andere die iets moeilijker is, en je word vanzelf beter kan ik je vertellen.En voortaan moet je niet meer je msn of je email posten hier, dat is namelijk verboden, zeg hem in je profiel en verwijs degenen die jouw willen helpen naar je profiel voor je msn of via pb. sorry als ik een beetje moderator achtig overkom maakt niet uit je bedoelt het goed ik snap het nog steeds niet vraag via pb mijn email dan kan je het me mischien uitleggen Bewerkt: 2 juni 2007 door joey breemer Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Wat wil je precies weten? Hier staat info, en hier staat info. Daarmee moet je er als het goed is mee uitkomen, als het iets specifieks is of iets wat er niet bijstaat, zeg dan even wat je bedoelt. BTW: Naar hoeveel mensen heb je een PB gestuurt? Gewoon even nieuwsgierig. Reageren
Teraku Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 wie zou zo vriendelijk willen zijn om mijn email adress toe te voegen en mij leren te modden mijn email-adress is *CENSORED*ps SAMI heb ik al geprobeert hij werkt niet bij mij Voor SAMI heb je in de zip/folder een file nodig met de extensie .sami en trouwens ligt eraan wat voor modden je bedoelt, SCM modden, mapmodden (mijn sterkste punt) of overig modden (zoals pedstats, ar_stats of popcycle editen etc.) Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Modden doe je eigenlijk niet zomaar. Eerst moet je weten hoe het spel in mekaar zit. Als je het weet hoe het spel in elkaar zit, dan ga je een beetje voor beetje leren modden. Eerst kleine dingen, ieder dag opnieuw, weet je het goed, dan ga je moeilijkere dingen proberen. Allemaal een voor een, een voor een. Niet opgeven als iets niet lukt, nee maar gewoon doorgaan tot het lukt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Daar hebben we het 'ik wil leren modden'-topic voor. Lees die eens goed door. Zoals je ziet kun je vanalles modden, maar jij bedoelt waarschijnlijk scm (missionscript) succes, Apple-Mac Reageren
JeGe Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Zoals ik in je andere topic zij: Lees de readme. En toen stelde jij de vraag: Waar staat dat? Nou open de map met de mod en voila. Daar staat het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.