Sutefu15 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Hey ik heb een vraag wat me opviel dat in The Panaopticon(westen van Blueberry) en Red Country (onder Mongomery->lichtgroene circel-> noordoosten tegen de circel aan) dat daar allebij een witte streep ligt.... ik weet nog steeds niet waarvoor ze zijn en ben erg benieuwd naar want het viel me heel erg op. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Wat bedoel je dan precies met een witte streep? En bedoel je op de map of gewoon in het spel? Ik zie alleen maar witte vierkantjes/stipjes maar die zie je over de gehele map. Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) als je bij Red Country (onder Mongomery->lichtgroene circel-> noordoosten tegen de circel aan) via het noorde het stadje/dorpje in loopt op het pad en bij de eerste huis al meteen op de grond kijkt zie je horizontaal over het pad een witte streep. niet op radar maar gewoon in het spel. Bewerkt: 2 juni 2007 door Sutefu15 Reageren
JeGe Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 als je bij Red Country (onder Mongomery->lichtgroene circel-> noordoosten tegen de circel aan) via het noorde het stadje/dorpje in loopt op het pad en bij de eerste huis al meteen op de grond kijkt zie je horizontaal over het pad een witte streep. niet op radar maar gewoon in het spel. Heb je mischien screen? Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 als je bij Red Country (onder Mongomery->lichtgroene circel-> noordoosten tegen de circel aan) via het noorde het stadje/dorpje in loopt op het pad en bij de eerste huis al meteen op de grond kijkt zie je horizontaal over het pad een witte streep. niet op radar maar gewoon in het spel. Heb je mischien screen? heb t op ps2 dus moe ik met webcam of digi camera eentje maken. dus maar dat duurt dan ff wil je dat ik dat doe? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Of je zoekt een San Andreas Map op internet, slaat die op, zet een pijl in die map van wat je bedoelt, upload het plaatje hierheen. Reageren
JeGe Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Kan ook. Maar je ziet wel eens vaker strepen over wegen en paden. Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 owjah en bij The panopticon moet je het westerse paadje nemen en bij de eerste huizen op de grond zie je ook al een witte streep, Reageren
JeGe Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Dat kan maar je ziet zo vaak strepen. Dus zie ik liever eerst een screen om te zien of deze wel zo anders is. Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 rode pijltjes geven aan waar het is! >>> Door Bling: Het is nergens voor nodig om nogmaals een nieuw topic te starten. Derhalve samengevoegd. <<< Reageren
PIERRO P Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Dit is de finish en start lijn voor de Badlands race. Deze race doe je in de missies: Wu Zi Mu en Farewell my love. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Maar wat zie je dan als je naar die plek toegaat? Want waarom kies je speciaal die, er staan er meerdere. Bewerkt: 2 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Zoals PIERRO P al in je andere topic zei; Het is de finish line van een race. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 rode pijltjes geven aan waar het is! [plaatje] Hij heeft waarschijnlijk op 'New Topic' geklikt in plaats van 'Add Reply', als iemand misschien het topic zoekt waarvoor het bedoeld is, kan een moderator dit topic met dat topic samenvoegen. Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Okej thnx wist het even niet maar als dat dus een streep oor een race is weet ik t al XD ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.