Jump to content

R van rockstar

gtamaster

Recommended Posts

niet iedereen weet het maar ik heb het al een keer gezegd in een topic ik dacht misschien wel leuk om te weten kijk s"avonds in de lucht daar zie je allemaal kleine sterren die de letters R vormen van rockstar en met daaronder de heldere grote ster wat erbij hoort in het logo ;)

Delen op andere websites

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

9

• Lennert

5

• gtamaster

5

• The Godfather

4

nog niet gezien.....wel 's nachts met me jetpack....zie ik wel eens gebouwen (in San fierro) en een paar lichten in dat gebouw vormen dan de letter K.....iemand enig idee waar dit op slaat

Delen op andere websites

nog niet gezien.....wel 's nachts met me jetpack....zie ik wel eens gebouwen (in San fierro) en in lichten in dat gebouw vormen dan de letter K.....iemand enig idee waar dit op slaat

ooh weet je wat ik denk misschien zitten wel alle letters van ROCKSTAR erin verstopt

ik vind de R al en jij de K al!!!

Delen op andere websites

Die 'R' had je ook al in GTA VC. Ik zal 's kijken of 'ie in GTA III ook al zat. De 'R' is trouwens wel vaker te vinden in de GTA's. Het is in GTA SA ook vast wel de moeite om te zoeken naar meer 'Rockstar-propaganda'.

Delen op andere websites

nog niet gezien.....wel 's nachts met me jetpack....zie ik wel eens gebouwen (in San fierro) en een paar lichten in dat gebouw vormen dan de letter K.....iemand enig idee waar dit op slaat

Kun je uitleggen welk gebouw? Dan kan er een screenshot van worden gemaakt.

Delen op andere websites

@ Brokentable ik zal straks ff kijken welk gebouw ik bedoel.

Ps. Niet elke avond staat er een K op dat gebouw dus het kan ff duren voordat ik hem zie.....maar die K bestaat wel

Edit...ik heb het gebouw gevonden.

in dit gebied zie je een paar gebouwen op 1 van die gebouwen zie je die K

post-86-1102763465.jpg

Delen op andere websites

Ik zie hier een C in, maar misschien is het toeval (van verderaf is het duidelijker een C om te zien...)

K ben ik nog niet tegegn gekomen 'vandaag'.

Waar en op welke dag is de R te zien? Dan kan ik daar ook een screen van maken

post-86-1102808774.jpg

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...