The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ik heb die K op een maandag gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik zie hier een C in, maar misschien is het toeval (van verderaf is het duidelijker een C om te zien...)K ben ik nog niet tegegn gekomen 'vandaag'. Waar en op welke dag is de R te zien? Dan kan ik daar ook een screen van maken Ik ben ook eens gaan kijken en zie er ook wel een C in maar die K vind ik niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Is dit de R die jullie bedoelen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) ja dat is de R die ik bedoel Bewerkt: 11 december 2004 door gtamaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Op dat gebouw zijn inderdaad rare dingen te zien. Kan je door het hele spel de letters R O C K S T A en R vinden? Hier nog effe de R van Rockstar als je een paar sterren met elkaar verbind. Dit is te zien laag aan de oosterlijke sterrenhemel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 lijkt niet echt op een R maar boeie goed gevonden is me echt nooit opgevallen, wel dat ik vandaag iets raars op een flat in san fierro zag leek wel een beetje op een letter. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik vind dat het wel op een R lijkt. Ik heb die R al veel gezien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Hier de K en een samengoeving van de reeds gevonden letters. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Dat gebouw geeft denk inderdaad iets van ROCKSTAR Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Maar ja, hoe kunnen we de 'd' in het geheel stoppen? Zou het hele alfabet te vinden zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) Maar ja, hoe kunnen we de 'd' in het geheel stoppen?Zou het hele alfabet te vinden zijn? Ik zie een J en een 5 waarvan het bovenstuk andersom is... :rolleyes: En een machine-gun... :blink: En een stoel waar je zit op het strand... Bewerkt: 12 december 2004 door Hayate Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik zie een J en een 5 waarvan het bovenstuk andersom is... :rolleyes:En een machine-gun... :blink: En een stoel waar je zit op het strand... Jij ziet er wel heel veel in :-) Zou dit de S zijn, of is deze te makkelijk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik zie een J en een 5 waarvan het bovenstuk andersom is... :rolleyes:En een machine-gun... :blink: En een stoel waar je zit op het strand... Wat zie je er nog meer in? Ik zie alleen maar een d Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) Ik zie een J en een 5 waarvan het bovenstuk andersom is... :rolleyes:En een machine-gun... :blink: En een stoel waar je zit op het strand... Jij ziet er wel heel veel in :-) Zou dit de S zijn, of is deze te makkelijk? Ik heb zo een wonder grote fantasie... Heb je nog een plaatje met zulke dingen ? Vind altijd leuk 8-) Waar licht BrokenTable ? :-D Bewerkt: 12 december 2004 door Hayate Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) Zou dit de S zijn, of is deze te makkelijk? Heeft misschien iets te maken met BIG Smoke :lol: Bewerkt: 29 december 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts