BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Waar licht BrokenTable ? :-D Dat is nou juist de grootste easter-egg van het spel :-) Heb je nog een plaatje met zulke dingen ? Vind altijd leuk 8-) Ik vlieg zo nog een rondje en kijk of ik nog iets leuks kan vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 misschien kun je op een bepaald punt en op een dag wel de letters zien die ROCKSTAR vormen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 misschien kun je op een bepaald punt en op een dag wel de letters zien die ROCKSTAR vormen Dat denk ik ook. Dat je s'nachts Rockstar ziet staan, door het hele spel heen. De R in de lucht (sterren) De K in het flatgebouw (lichtjes) Moeten alleen de rest nog zoeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 misschien kun je op een bepaald punt en op een dag wel de letters zien die ROCKSTAR vormen Dat denk ik ook. Dat je s'nachts Rockstar ziet staan, door het hele spel heen. De R in de lucht (sterren) De K in het flatgebouw (lichtjes) Moeten alleen de rest nog zoeken. De C is ook gevonden (kijk op pagina 2 van dit topic) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 DE O denk ik de maan omdat de maan niet elke dag rond is dus ik denk dat je op een dag(waneer de maan rond is misschien kunt zien) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 @ Brokentable dat bord met BIGG S erop lijkt me wel te makkelijk het mooiste is als je alles vind met lichtjes , sterren zijn ook lichtjes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 als de maan zo omngeveer kwart is iets minder lijkt het op een C. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 misschien kun je op een bepaald punt en op een dag wel de letters zien die ROCKSTAR vormen zou kunnen lijkt me fun Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 die r is ook in gta vc zie hem net :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Hierbij de A met dank aan Lennert. EDIT: dit topic was gesloten omdat er alleen nog offtopic in gepost werd. Nu hij weer open is betekend dat niet dat er weer offtopics posts moeten komen. Alleen posts met screenshots of een omschrijving van waar een letter te vinden is zijn toegestaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iron eagle Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 kheb de o gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 en zitten die letters allemaal in sanfiero als dat zo is maakt het het zoeken al weer wat gemakkelijker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Misschien ken je elke nacht.. 1 letter zien in dat gebouw :rolleyes: Bijvoorbeeld: Maandag = R Dinsdag = O Woensdag = C Donderdag = K Vrijdag = S Zaterdag = T Zondag = A Maandag = R (of alle 2 de R's kunnen die sterren zijn) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Maar ja, hoe kunnen we de 'd' in het geheel stoppen?Zou het hele alfabet te vinden zijn? Ik zie een J en een 5 waarvan het bovenstuk andersom is... :rolleyes: En een machine-gun... :blink: En een stoel waar je zit op het strand... daar zie ik een muziek noot in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamart11 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ik zie er ook een muzieknoot in .. tenminste lijkt het meer op een letter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts