Donwell Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 Ik wil wel het één en ander in-game zetten... Moet alleen eventjes mijn TXD-Workshop opzoeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2007 Oke! Dan ben je aangenomen! Welkom bij het team! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markoes Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Wat is het verschil tussen Photoshoppers en textuurders wat zijn de taken alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 Photoshoppers photoshoppen enkel, ze maken textuurders, bewerken ze. De textuurders veranderen voorwerpen in SA van texture! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 Oke! Dan ben je aangenomen! Welkom bij het team! Bedankt, 'Rivel'! Ik wacht wel op de textuurs, en zal het topic eventjes in de gaten houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 Zijn er nog kandidaten voor mensen die kunnen 3d's maxen? Ik kan het wel. Maa rmet meerdere zou leuker zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Niels Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Ik wil wel helpen met Photoshoppen Portfolio : www.qbdesigns.nl.tt, Helemaal zelf gemaakt (Site en Plaatjes enz) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Dat ziet( er goed uit! Ik neem je aan. Zou je dan een sig. willen maken voor de mod? Groote maakt niet uit. De gemiddelde sig. grootte. Met de naam van de mod in, en met eventueel wat foto'rs in verwerkt van projecten hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Hier een beginnetje aan de garage. nog niet alles gedaan. beetje slechte kwaliteit. komt snel een betere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 Dat ziet er al goed ujit. Maar wil je een screen doen van wat dichterbij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 Ik ben het niet echt eens met de steen textures die je gebruikt hebt. Van veraf zijn ze teveel getiled. Dat betekend teveel stenen op een opervlak . Probeer een texture te vinden die wat grotere stenen bevat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 Dit is wel waar. Zou je hem wat donkerder willen maken? Binnenkort mogen de organistaties zich inschrijven als ze erin willen. Ook is pro modder die even is weggeweest Andijvie bij ons gekomen! Welkom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 Ik ben het niet echt eens met de steen textures die je gebruikt hebt. Van veraf zijn ze teveel getiled. Dat betekend teveel stenen op een opervlak . Probeer een texture te vinden die wat grotere stenen bevat. Het lijkt denk ik klein. want de stenen zijn even groot als de stenen van de originele texture. maar ik kan groter proberen. en donkerder. een screen van dichterbij komt zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Andijvie Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 Dit is wel waar. Zou je hem wat donkerder willen maken? Binnenkort mogen de organistaties zich inschrijven als ze erin willen. Ook is pro modder die even is weggeweest Andijvie bij ons gekomen! Welkom! Ik heb er zin in! en ik hoor het wel van je als je iets nodig hebt Mvg Andijvie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 En Andijvie is nu ook hernoemd tot CO leider van deze mod! De PB's zijn ook gestuurd naar alle organisaties dus het werk kan beginnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.