Jorge_F Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik ben het niet echt eens met de steen textures die je gebruikt hebt. Van veraf zijn ze teveel getiled. Dat betekend teveel stenen op een opervlak . Probeer een texture te vinden die wat grotere stenen bevat. Het lijkt denk ik klein. want de stenen zijn even groot als de stenen van de originele texture. maar ik kan groter proberen. en donkerder. een screen van dichterbij komt zo Van dichtbij kan het er misschien wel beter uitzien, maar voor de gameplay is het niet prettig natuurlijk om de hele tijd gek te worden gemaakt door rare strepen in het beeld veroorzaakt door textures die te klein getiled zijn . Maar ik wacht in spanning op de screen van dichtbij . Reageren
Rivel Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Dit komt omdat ik met andijvie vooral achter de scheremn bezig zjin. Ziezo, efr zijn nieuwe screen! Check de hoofdpost! Bewerkt: 23 juni 2007 door Rivel Reageren
w-j Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 welke progs gebruik je voor texturen ...? ik wil het wel eens proberen ik kan goed photoshoppen dus ik wil er wel bij =D gtrz Reageren
[Baz] Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Hoi, aangezien ik mij deze vakantie ga vervelen wil ik je mod wel joinen, je kent mij en me models... Reageren
Rivel Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hoi, aangezien ik mij deze vakantie ga vervelen wil ik je mod wel joinen, je kent mij en me models... Ja, ik ken je:D En je bent aangenomen! Reageren
w-j Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) ik houdt me wel ff voor fun bezig met sig's ** sorry krijg ff mijn afbeelding er niet op ** Bewerkt: 6 juli 2007 door Wazuup Reageren
Rivel Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Euhm... Het zijn leuke effecten,k maar je kleuren vloeken bij elkaar! Reageren
w-j Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik vind hem toch best geslaagd anders .... Reageren
Woetsha Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Misschien hebben jullie wat aan deze signature: http://img412.imageshack.us/img412/7473/gtagamesnlnv8.png En ieder member kan zo'n signature krijgen door een PB naar mij te sturen ! http://img65.imageshack.us/img65/959/rivelqx9.png Reageren
Rivel Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 He! Leuk, dankje. Ik zet ze in de hoofdpost. Reageren
DjP.P Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) mag ik mee helpen ikkan pohoto schoppen en 3d maken ik zet ze wel om in 3ds Bewerkt: 6 juli 2007 door DjP.P Reageren
w-j Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) ik blijf me amusseren hoor mooi werkt woetsha hier nog eentje van mij ; http://img65.imageshack.us/img65/7458/gtasatexmodkopielb5.jpg Bewerkt: 7 juli 2007 door w-j Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.