w-j Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 en mijn eigen lol garage sorry voor de dubbele post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Euhm... Sorry, maar dit is niet mooi. Je moet je letters meer laten overgaan. En niet dubbelposten, edit je post gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
w-j Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) denk je dat ik het mooi vind ... de laaste photoshop vond ik wel geslaagd ... ik had de post ge-edit maar dat trok op niets meer ps dit is mijn eerste test texture hoor .. ik ga toch niet texturen .. Bewerkt: 7 juli 2007 door w-j Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 7 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Dude, wil je het dan niet hier posten? Ik wil het wel wat overzichtelijk houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
w-j Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 ok ok ... beke chill ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Nieuws 08-07-07 En ja hoor, met trots kan ik jullie melden dat we een nieuw eiland gaan toeveogen aan SA, de naam geven we jullie nog inet bekend. (want die weten we zelf nog niet:P) dat er op dit eiland voor iedere organisatie, corp of whatever:P Een kavel zal zijn. Mss(dat weten we nog inet) zullen we wel een soort clubhuis kunnen maken hiervoor, uiteraard zullen de textures van deze kavels aangepast zijn aan hun sfeer op gtaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Sorry voor dubbelpost. Maa rik heb een mededeling. De mod stopt. Er zijn noooit reacties, geen vooruitgang en geen projecten die willen deelnemn De mod kan enkel nog verde rwanneer iedereen zich 200% inzit voor de mod. Anders kunnen we het wel vergeten, daarom wil ik vragen aan alle leden om te posten of ze nog meedoen. Zo, dat was mijnmedelding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Ik wil wel meedoen, en ik doe het ook, maar ik had niets ingame te zetten. Als ik nou eens wat materiaal kreeg, dan deed ik wel mee, maar dat krijg ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
besder Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 ok dan doe ik gewoon niet mee .... te veel weg in de vakantie ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Ik wil wel meedoen, en ik doe het ook, maar ik had niets ingame te zetten. Als ik nou eens wat materiaal kreeg, dan deed ik wel mee, maar dat krijg ik niet. Eindelijk, de man die alles doet. Dankje, ik zal je op MSN wat spullen geven die je ingame mag zetten:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.