Jump to content

Fout melding: ''Microsoft Visual''

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor resolutie probleem:

Dit kan wel werken.

Voor videokaart probleem:

Misschien is je videokaart van Asus maar de chipset van NVidea.

Wat staat er eigenlijk bij Beeldscherm dan, hoe die videokaart heet?

Bijvoorbeeld:

Samsung SyncMaster Beeldscherm op Asus ...... Videokaart

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Voor resolutie probleem:

Dit kan wel werken.

Bijvoorbeeld:

Mvg,

Flitskikker

Nou heb ik vanochtend de CdRom van Windows xp er maar weer in gedaan en toen Herstellen. Nu heb ik me video kaart NVIDIA weer trug maar het is nodig dat ik de video kaart update want bij games is het beeld heel slecht...

Ps Ik heb nu ook geen geluid, hoe los ik dit op?

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Voor resolutie probleem:

Dit kan wel werken.

Bijvoorbeeld:

Mvg,

Flitskikker

Nou heb ik vanochtend de CdRom van Windows xp er maar weer in gedaan en toen Herstellen. Nu heb ik me video kaart NVIDIA weer trug maar het is nodig dat ik de video kaart update want bij games is het beeld heel slecht...

Ps Ik heb nu ook geen geluid, hoe los ik dit op?

Je moet de drivers downloaden van de site van de fabrikant van je moederbord.

De nVidia drivers vind je op nvidia.com.

Geplaatst:

@ifc3 de site heeft Flitskikker mij al gegeven:

Drivers voor NVidea videokaarten kun je hier downloaden: Klik.
Alleen kan ik mijn juiste drivers niet vinden op de site of er zijn er geen drivers voor...
Geplaatst:

Over het geluidsprobleem:

Staat het geluid niet op dempen?

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccesoires -> Entertainment -> Volumeregeling

Zet alle schuifjes op z'n hoogst en vink alles uit.

Als er staat Geen audioapparaat of dit werkt ook niet, dan moet je even gaan naar:

Start -> Uitvoeren -> dxdiag -> Tabblad Geluid of Sound

Geef de informatie die daar staat.

Met die informatie kan ik drivers voor je geluidskaart zoeken (tenzij je de naam en model van je geluidskaart uit je hoofd weet, dan kun je dat gelijk zeggen)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Me geluid staat gewoon aan en al die schuifjes staan op het hoogst... Ik heb een Creative Soundblaster Live! Maarja blijkbaar acctiveert hij niet om geluid te maken:S

Geplaatst:
@ifc3 de site heeft Flitskikker mij al gegeven:
Drivers voor NVidea videokaarten kun je hier downloaden: Klik.
Alleen kan ik mijn juiste drivers niet vinden op de site of er zijn er geen drivers voor...

nVidia heeft toch een technologie dat je alleen een aparte een driver hebt voor:

-Geforce 4/5/6/7 series

-Geforce 8 series

- Legacy (ouder dan Geforce 4)

- nForce (moederborden)

Geplaatst:
Me geluid staat gewoon aan en al die schuifjes staan op het hoogst... Ik heb een Creative Soundblaster Live! Maarja blijkbaar acctiveert hij niet om geluid te maken:S

Ik heb al een paar drivers gevonden, maar zo te zien zijn er verschillende versies van Live!

Welke heb jij?

Geplaatst:

Ik heb al een paar drivers gevonden, maar zo te zien zijn er verschillende versies van Live!

Welke heb jij?

Creative SB Live! (staat bij systeeminformatie) meer staat er niet...:S maar als ik kijk bij dxdiag staat er ''Er is geen geluidskaart gevonden''

Weet je dan wel het model nummer?

Ik kan trouwens tussen deze kiezen:

screen133wz3.png

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

Ik heb echt geen flauw idee... Ik denk dat ik hem maar een keer naar de computerzaak breng, want ik kan de drivers niet update van me video kaart, geluidskaart werkt niet en resolutie heb ik ook nog steeds niet goed gekrege...

Geplaatst:
Ik heb echt geen flauw idee... Ik denk dat ik hem maar een keer naar de computerzaak breng, want ik kan de drivers niet update van me video kaart, geluidskaart werkt niet en resolutie heb ik ook nog steeds niet goed gekrege...

Je kunt toch ook gewoon zelf alles doen?

Dit is toch niet zo moeilijk?

Probeer gewoon alle drivers en kijk of het werkt.

Kijk ook naar het bouwjaar, de specs en dat soort dingen.

De resolutie goedzetten is ook niet moeilijk.

Bureaublad -> eigenschappen -> beeldscherm -> resolutie en die zet je hoger. (schuifbalkje naar rechts).

Geplaatst:

Je kunt toch ook gewoon zelf alles doen?

Dit is toch niet zo moeilijk?

Probeer gewoon alle drivers en kijk of het werkt.

Kijk ook naar het bouwjaar, de specs en dat soort dingen.

De resolutie goedzetten is ook niet moeilijk.

Bureaublad -> eigenschappen -> beeldscherm -> resolutie en die zet je hoger. (schuifbalkje naar rechts).

Ja het is moeilijker dan je denkt ifc3. Als je is goed het topic door lesst zie je dat de resolutie niet werkt na herstarten van de pc zet hij automatisch de resolutie trug op 800 x 600 , en een hele dag alle drivers downloaden lijkt me ook niet echt werken... Geluidskaart ben ik dus helemaal kwijt en werkt niet denk daarom toch dat een computer zaak mij hierbij beter kan helpen, maar bedankt voor je aanbod via PB hoor! :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...