Jump to content

nieuwe info gta IV


battle1970

Recommended Posts

Het bericht Dateerd "2 Juni", dus het is voor ons een leuk nieuwtje over Grand Theft Auto 4.

Leuke nieuwtjes komen voorbij zoals Radio's horen uit andere auto's, relaties komen terug, Top Down View, Winkels overvallen, en hoog in het vaandel gestelde realisme.

Link to comment
Delen op andere websites

Het bericht Dateerd "2 Juni", dus het is voor ons een leuk nieuwtje over Grand Theft Auto 4.

Leuke nieuwtjes komen voorbij zoals Radio's horen uit andere auto's, relaties komen terug, Top Down View, Winkels overvallen, en hoog in het vaandel gestelde realisme.

ja maar ze hadden al eerder info weg gegeven en wat was al 2 dagen oud dus deze keer twijvelde ik een beetje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus toch het nieuwe info!

- Het is mogelijk om winkels te overvallen en zo aan geld te komen. Net als bij Saints Row is het mogelijk om na een overval weer via de achterdeur weg te komen.

- Zoals bekend heeft Roman een taxi-centrale, deze is gelegen in Broker, de GTA tegenhanger van Brooklyn. De sfeer in Broker is drukkend en het deel oogt dan ook grauw en verwaarloosd.

- Net zoals in de eerste GTA games is het mogelijk om een top-down view cameraperspectief te hanteren. Standaard hanteert de game een derde-persoons perspectief zoals we dit kennen uit de latere GTA games.

- Op de straten vinden we veel daklozen die zich, net als in het echte leven, warm trachten te houden bij het vuur uit brandende tonnen.

- Realisme staat hoog in het vaandel, zo moet Niko ook realistisch reageren op de analoge stick waarmee we hem besturen.

- Het havengebied, een gebied dat we ook in de trailer voorbij zagen komen, heet Boabo.

- Eerder werd al bekend dat we onze relaties aan kunnen spreken door het gebruik van een mobiele telefoon. Deze relaties zijn er niet voor niets, je zult ze moeten opbouwen en onderhouden om in leven te blijven.

- De radio blijft in een auto doorspelen als we eruit stappen, tevens hoor je ook de radio uit voorbijgaande auto's.

- Zal GTA IV uitgesteld worden onder druk van games als Halo 3 zoals je hier kon lezen? De ontwikkelaars zeggen van niet en het spel is dan ook nog altijd gepland voor 19 oktober van dit jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

over dat boabo:

DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass) is known as BOABO (Beneath the Offramp of the Algonquin Bridge Overpass). was daar al over bekend.

dat van de radio dat je uit langskomende auto's kan horen en dat je radio door blijft spelen als je uit de auto bent was ook al lang bekend.

van de rest is het meeste wel nieuw..maar niet echt indrukwekkend nieuws..jammer. kan niet wachten tot meer details en features bekend worden gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwtjes vind ik wel leuk. R* maakt me echt me de dag benieuwder.

Ik vind de feature ivm winkels overvallen echt de max, hopelijk wordt het als in "The Godfather".

Hopelijk komt er snel meer nieuws! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

hey zeker tof nieuws ook best leuke dingen

lijkt me wel weer eens leuk om in top view te spelen

En ik denk dat dat effect met de radios in autos een heel erg realistisch

effect geeft

toffe info

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwtjes vind ik wel leuk. R* maakt me echt me de dag benieuwder.

Ik vind de feature ivm winkels overvallen echt de max, hopelijk wordt het als in "The Godfather".

Hopelijk komt er snel meer nieuws! :eten:

ja inderdaad, dat je ze kunt uitbuiten en dat ze je moeten betalen. Misschien dat je ook corrupte agenten kunt omkopen, dat zou echt te tof zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

goed nieuws ja, wel leuk dat je weer shops kan overvallen, hopelijk komen er ook missies dat je een ramkraak moet doen ofzo, en dat je net als bij SA ook weer in huizen kan inbreken...

Link to comment
Delen op andere websites

goed nieuws ja, wel leuk dat je weer shops kan overvallen, hopelijk komen er ook missies dat je een ramkraak moet doen ofzo, en dat je net als bij SA ook weer in huizen kan inbreken...

dat zou echt zalig zijn, dat van die radio's is ook wel tof, eindelijk wat meer muziek op straat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...