battle1970 Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 als je uitstapt en nogsteets muziek hoort dat lijkt me echt gaaf.. teminste niet stil op straat Reageren
Mister.X Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 dat lijkt me eigenlijk irri want je hoort! -de auto zelf -de muziek -het andere verkeer -de mensen op straat! wat ik wel leuk vind is dat je winkels kan overvallen! Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 dat lijkt me eigenlijk irri want je hoort!-de auto zelf -de muziek -het andere verkeer -de mensen op straat! wat ik wel leuk vind is dat je winkels kan overvallen! maakt het wel des te realistischer. Als je in het echt over straat loopt waar veel auto's rijden en mensen lopen hoor je ook altijd alles door elkaar. Er is zelfs al in een magazine of op een internet preview gezegd dat je telefoongesprekken kan afluisteren bij voorbijgangers! Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Goed gevonden,dat was bij ik nog onbekend. Nou is me verlangen om IV te kopen verdubbeld. Maar nu moet ik nieuwe vinden dat er een pc-versie zal uitkomen. Reageren
nationalist Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 maar weet mss iemand in welk jaar gta 4 zich afspeelt ? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 maar weet mss iemand in welk jaar gta 4 zich afspeelt ? had je zelf ook wel kunnen weten als je ook maar een beetje had gezocht. maar het speelt zich zeg maar nu af..2007 dus. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 wel vet als je vanalles door elkaar hoort in een drukke straat. als er maar goede muziek op de radio te horen is Reageren
nationalist Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 maar weet mss iemand in welk jaar gta 4 zich afspeelt ? had je zelf ook wel kunnen weten als je ook maar een beetje had gezocht. maar het speelt zich zeg maar nu af..2007 dus. jah kben een luiaard lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.