Jump to content

VCS Multiplayer.. via xlink kai

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ben helemaal verslaaf aan GTA en aangezien ik de enige ben hier met een psp in de buurt kan ik die multiplayer dus zo goed als niet gebruiken.

MAAARRRR xlink kai ( --> *url verwijderd* ) heeft er een oplossing voor gevonden.

Met je draadloze router kan je via internet de multiplayer spelen met spelers uit de hele wereld.

Ik probeer *url verwijderd* tutorial maar het lukt me niet zo best.

Heeft iemand dit geprobeerd? En misschien kan iemand me verder helpen ermee.

Thx...

>>> Door SummerBase: Dit heeft relatief gezien niks te maken met GTA Vice City Stories, vandaar dat ik het verplaatst heb naar het ''Consoles en Beurzen'' fora, want daar zullen er wellicht meer mensen rondlopen met verstand van dit/deze programma/dienst. Succes verder en welkom op het forum. :)<<<

-----

@Summerbase: dank je wel voor de verwelkoming en voor het verplaatsen...

De tegenhanger van xlink kai is Xbconnect die ook de psp ondersteunt... De manier van werken is veeeeeeeeeel makkelijk via xbconnect maar ondersteunt GTA: Vice City Stories dan weer niet...

De enige manier wat ik kan bedenken dat ik niet online geraak is dat mijn router te nieuw is. Hij kan niet overweg met de firmware die ik moest flashen...

Het zal er niet inzitten vermoed ik :duh:

>>> Door Jowx: Posts samengevoegd.. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb xlink laatst geinstaleert (ruim maand geleden ofzo) maar het programma kon mijn psp niet vinden.

1 keer had die hem gevonden maar toen gingen we eten had ik alles afgesloten en na het eten dee die het niet meer.

Ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan (alles erover is in het engels) of misschien lukt het niet met mijn router (heb gelezen dat met met heel veel routers niet werkt maar het lukte mij dus niet.

EDIT: ik heb net in de tutorial die je gaf gelezen dat je je router eerst moet flashen met costom firmware, waarschijnlijk werkt deze firmware alleen op de Linksys WRT54G Router (ik weet niet zeker).

Bewerkt: door Gta-killer
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...