yvea0 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 ik ben een website voor me vader aan het maken, voor zijn bedrijf. Nu heb ik al wat gemaakt, maar omdat ik een widescreen heb wist ik niet dat me site eigenlijk zo groot is. weet iemand hier wat tegen te doen? PS: dit is de site: www.freewebs.com/artisoltest/emailed ( dit is gewoon proef, ik ga echt niet freewebs gebruiken als ik hem af heb ) Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Dat ligt niet aan jou,maar aan freewebs,gebruik freehostia.com ofzo. Die ondersteund ook php. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 <DIV id=layer2><FONT color=black><A class=link href="welkom.html" target=frame>Home</A> <A class=link href="producten.html" target=frame>Producten</A> <A class=link href="fotos.html" target=frame>Foto's</A> <A class=link href="contact.html" target=frame>Contact</A></FONT></DIV></DIV> Ik zie dat je achter elke link, enkele spaties zet, betekent '' '', een spatie dus. Enkele '' 's" verwijder kan dus een oplossing zijn. Reageren
yvea0 Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 <DIV id=layer2><FONT color=black><A class=link href="welkom.html" target=frame>Home</A> <A class=link href="producten.html" target=frame>Producten</A> <A class=link href="fotos.html" target=frame>Foto's</A> <A class=link href="contact.html" target=frame>Contact</A></FONT></DIV></DIV> Ik zie dat je achter elke link, enkele spaties zet, betekent '' '', een spatie dus. Enkele '' 's" verwijder kan dus een oplossing zijn. lukt niet Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Ik heb je een PM gestuurd, ik zou graag even de HTML bestanden willen ontvangen. Dan kan ik het wel voor je bewerken. Bewerkt: 3 juni 2007 door -supremecars- Reageren
Joriz Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Als je vader een bedrijf heeft moet hij maar naar een echte host stappen want een gratis accountje met een te lang adres geeft geen professionele uitstraling. Tevens zijn er diverse bedrijven (webdesigners) en ook kant en klaren systemen waardoor je zo een professionele website zo online hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.