Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

maar liever een tec-9 ofso dan een sigaret

Als je de sigaret als wapen kunt gebruiken zou je hem bijvoorbeeld op een tankstation kunnen gooien! 0_0

Dan is de manier veel sneller dan dat je met een geweer schiet,lijkt mij. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

Moester er sigaretten inzitten zouden er weeral zeer veel boze ouders op hun kap zitten en beweren dat kinderen worden aangemoedigd voor te roken door gta IV denk toch eens na !!

Ja want voor willekeurig mensen afschieten en overrijden kunnen ze niet van claimen dat dat word aangemoedigd. En de ouders zijn dan wel erg dom dat ze een 18+ spel afkraken omdat het slecht zou kunnen zijn voor KINDEREN...

denk toch eens na, idd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of het er al stond, maar in SR (Saints Row) kon je ook wierie (wiet, volgens mij) kopen en alcohol dat je beeld wazig werd. Vond ik zelf wel hilarisch en gruwelijk bedacht.

Mogen ze van mij ook in wel in gta maken

Link to comment
Delen op andere websites

yup ik heb ook SR en daar is een ''brown liquors store'' (als ik dat goed spel :puh:) daar kon je hash en als die shit halen maar ik denk wat jij net dacht dat zou mischien in een cutscéne mogelijk zijn maar ik denk niet in de gameplay in SR hebben ze naast het vak waar je al je wapens heb ook een vak waar je al je eten (hanburgers, milkashakes etc,) ook drugs kon houden zoals sterke dranken en joints en nog heel wat meer maar daar weet ik de namen even niet meer van

Bewerkt: door thagtaking
Link to comment
Delen op andere websites

het is gewoon een leuke toevoeging en het past in de realiteit, net zoals in SA dat je kleren kan kopen en tattoos kan laten zetten het geeft net de extra ''boost'' om zo'n spel in huis te halen en het lekker uit te gaan spelen om al die dingen te unlocken

echt heerlijk gewoon ik kan niet meer wachten tot hij uitkomt!

greetz

thagtaking :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Moester er sigaretten inzitten zouden er weeral zeer veel boze ouders op hun kap zitten en beweren dat kinderen worden aangemoedigd voor te roken door gta IV denk toch eens na !!

Natuurlijk, daarom is er een code om te roken in VC :clown:

Daar is ook niks van gezegd, en het zou een leuke toevoeging zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...