Jump to content

Roken in GTA IV?


Scarface92

Recommended Posts

Kan best leuk zijn als wapen. Als je er mee overstraat loopt rook je het gewoon en je kan het bijvoorbeeld op een tank gooien of in iemand drukken _O_ .

Drugs lijkt me ook wel grappig. Als je niet zo veel neemt voel je een tijdje minder pijn(dat er na een tijdje gewoon weer afgaat :7 . Maar als je teveel neemt gaat er health vanaf en word je beeld wazig :klap: .

:bier: bier :bier: lijkt me ook wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    14

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    13

  • TomHagen

    8

ik bedenk me net dat ze in verschillende bladen de mensen sigaretten hebben zien kopen en dat ze later een aansteker hoorden klikken. als de gewone mensen het kunnen, kan nico het misschien ook
Ik denk dat Rockstar vooral realistische dingen wil. Daarom hoor je dus mensen een sigaret opsteken, een krantje lezen, praten, enzovoorts. Maar de gameplay is natuurlijk wel belangrijk, en ik denk niet dat die verbeterd met het kunnen roken van een sigaret. Zo zijn er meer van die Sims-achtige dingen (en kom nou niet met "In de Sims kan je niet roken") die niet bij GTA passen.

Niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

De gameplay zelf zal zoals altijd natuurlijk GTA style zijn, ze richten zich altijd om de mensen erom heen dus zoals hierboven vermeld is. Maar het lijkt me sterk dat je Niko een sigaret kan laten roken, wat ook nog eens zal vervelen na een tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

De gameplay zelf zal zoals altijd natuurlijk GTA style zijn, ze richten zich altijd om de mensen erom heen dus zoals hierboven vermeld is. Maar het lijkt me sterk dat je Niko een sigaret kan laten roken, wat ook nog eens zal vervelen na een tijd.

Niet als ze het zo maken dat je zelf mag bepalen waneer je hem opsteekt :7 . Maar ik denk van niet want roken is slecht voor je, of hebben ze in Amirika andere voornemens?

Link to comment
Delen op andere websites

De gameplay zelf zal zoals altijd natuurlijk GTA style zijn, ze richten zich altijd om de mensen erom heen dus zoals hierboven vermeld is. Maar het lijkt me sterk dat je Niko een sigaret kan laten roken, wat ook nog eens zal vervelen na een tijd.

Niet als ze het zo maken dat je zelf mag bepalen waneer je hem opsteekt :7 . Maar ik denk van niet want roken is slecht voor je, of hebben ze in Amirika andere voornemens?

Moorden plegen, auto achtervolgingen en drugs dealen zijn ook niet goed voor je. Toch zat het in de vorige GTA's. Ik snap niet waarom hier zo'n groot topic over ontstaat door mensen als fiegel want het is toch nutteloos als je in een game kan zeggen: "Laat ik eens een sigaretje opsteken!" Je proeft de sigaret niet eens. En niemand die zegt: "Wow jij bent stoer want je rookt" Roken is nutteloos. Kan toch niemand het mee oneens zijn :?

@hieronder: Gooi er nog maar een spam-post tegen aan ja :tu:

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Volgens dit artikel is het mogelijk om dronken te worden :D

Vind ik best wel leuk, en het is nog altijd minder erg als mensen vermoorden of stelen. Dus die discussie erover lijkt mij achterhaald.

Wat gaat dit als resultaat geven. Troubel beeld of gaat ge alles dubbel zien.

Of gaan ze de besturing dan moeilijker maken.

Zou wel leuk zijn.

Ik herinner mij nog een opdracht in GTA (kan niet opkomen welke) waarin je drugs opgesnoven had. Mss zullen ze het op die zelfde manier laten werken.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Van mij hoeft 't eigenlijk niet, maar hoe echter het spel word, hoe leuker natuurlijk ^_^

PS: Wat ik eigenlijk nog hoop is : dat je zelf kunt kiezen wat voor'n taal ze spreken bijv. Nederlands gesproken OF nederlandse ondertiteling

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

En BTW in Amerika heb je nu rookverbod in café's en restaurant's dus als je daar dan een sigaretje opsteekt krijg je knallende ruzie met de eigenaar en dan kan je nog een paar 100 euro betalen ook :puh: lijkt me trouwens wel lagge dat je het café uit wordt getrapt en dat je daar dan niet meer in mag komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen misschien als je een sigaret opsteekt, dat je health weer voor een stukje kan ophogen.

Misschien is wat sommige zeggen drank ook een voorbeeld ervan.

Het zou ook leuk zijn als je klaar bent met je sigaret, dat je hem nog in je hand vast kan houden, en als je langs iemand loopt, dat je hem dan op hem uit zou kunnen drukken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...